ارتباط با ما در

علوی: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور است

وزیر اطلاعات در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این وزراتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب آور است.

منتشر شده

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات حجت الاسلام دکترسید محمود علوی امروز سه شنبه مورخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: اقدامات تأمین امنیت را تعطیل بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می شود.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

علوی گفت: در فعالیت های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

وزیر اطلاعات آینده پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع رسانی به مسئولان را مهم ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی ها رعب آور نیست بلکه تروریست ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

علوی با اشاره به نمونه هایی از اقدامات و موفقیت های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه ای متقن و مستند انجام می شود.

وزیر اطلاعات اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

حجت الاسلام علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تأکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند. 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.