ارتباط با ما در

نکته مهم درباره رمز کارت های سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمام کارت های سوخت صادر شده دارای رمز عبور هستند گفت: تغییر رمز هرگز در جایگاه های عرضه سوخت صورت نمی گیرد و تغییر رمز فقط با مدارک هویتی در نواحی شرکت پخش انجام می شود.

منتشر شده

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمامی کارت های سوختی که از سوی شرکت ملی پخش برای متقاضیان صادر می شوند رمز گذاری شده اند گفت: تاکید می کنم که رمز کارت های سوخت ۴ رقم سمت راست کد ملی صاحبان کارت سوخت است.وی در پاسخ به این سوال که آیا رمز های کارت سوخت در جایگاه های عرضه سوخت قابل تغییر است یا خیر گفت: افرادی که می خواهند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهند باید با مدارک هویتی خود و و مدارک خودرویشان به یکی از نواحی که پیش‌تر اعلام شده است مراجعه کنند و در آنجا رمز خود را تغییر دهند و هرگز نمی توانند این رمز را در جایگاه های عرضه بنزین این رمز را تغییر دهند.به گفته کاهی کارت های سوخت جدید صادر شده از طریق اداره پست به دست متقاضیان می رسد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.