ارتباط با ما در

حاجی‌دلیگانی:

برخی ‌نمایندگان خدا را هم بنده نیستند

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس بابیان اینکه باید ابزاری داشته باشیم که نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان مجلس دائمی باشد،گفت: برخی از نمایندگان هنگامی‌که روی صندلی می‌نشینند خدا را هم بنده نیستند.

منتشر شده

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست تخصصی شورای نگهبان و مبارزه با فساد که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: برخی از افرادی که وارد مجلس می‌شوند ظرفیت لازم را ندارند و باید شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها تنها به استعلام از مراکز چهارگانه اکتفا نکند.

وی افزود:در مقطع کنونی راهکار این است که بررسی کافی از نمایندگان کنونی مجلس صورت بگیرد تا ببینند علل ناکارآمد بودن مجلس فعلی چیست.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به نقش و جایگاه شورای نگهبان تصریح کرد: برخی افراد را مردم می‌شناسند و برخی دیگر را نمی‌شناسند و این وظیفه شورای نگهبان است که زمینه انتخاب اصلح را فراهم کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خواسته‌های زیادی از شورای نگهبان دارند که باید به این خواسته‌ها توجه داشته باشند،اظهار داشت: باید ابزاری داشته باشیم که نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان مجلس دائمی باشد.

حاجی‌دلیگانی بابیان اینکه برخی از نمایندگان هنگامی‌که روی صندلی می‌نشینند خدا را هم بنده نیستند، تصریح کرد: برخی از نفوذی‌ها با برخی نمایندگان وارد معامله می‌شوند که شورای نگهبان باید برای این اتفاقات نیز برنامه داشته باشد ولی تا زمانی که شفافیت نباشد افراد را نمی‌توان شناسایی کرد.

وی با اشاره به لزوم مقابله با نفوذی‌های دشمن ادامه داد: نفوذی‌هایی نیز هستند که در بسیاری از ارکان نظام رخنه کرده‌اند و در قوای سه‌گانه نیز وجود دارند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس با بیان اینکه مردم باید از سر آگاهی رای بدهند، گفت: برخی نمایندگان مجلس کاری به رای دادن ندارند و در برخی از زمان‌ها افرادی هستند که اصلاً هیچ مطالعه‌ای به لوایح و طرح‌ها نمی‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص‌ شده برخی از نمایندگان در نقاط مختلف تهران منازلی را به‌صورت قسطی و با قیمت‌های بسیار پایین دریافت کرده‌اند که باید به این موضوع رسیدگی شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.