ارتباط با ما در

تهرانی‌ ها چه اسم‌ هایی را برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند؟

در سه‌ماه نخست سال ۹۸ در استان تهران نام‌های «امیرعلی» و «فاطمه» بیشترین فراوانی را در میان اسامی انتخاب شده داشتند. همچنین در این میان نام‌هایی چون سامیار،کارن، آراد، نیلا و سلین نیز میان تهرانی‌ها از محبوبیت برخوردار بودند.

منتشر شده

براساس گزارش‌های سازمان ثبت‌ احوال استان تهران، در سه ماه نخست سال ۹۸(فروردین،اردیبهشت،خرداد) برخی از نام‌های دخترانه و پسرانه بیشترین فراوانی را در میان اسامی دیگر داشتند.در فروردین ماه اسامی پسرانه به ترتیب امیرعلی، سامیار، امیرحسین، علی، امیرعباس، کیان ،محمدحسین، ماهان، کارن، آراد و اسامی دخترانه به ترتیب فاطمه، حلما، بهار، زهرا ،باران، مرسانا، آوا، نورا، هانا و ریحانه جزو بیشتر اسامی انتخابی بودند.

در اردیبهشت ماه امسال نیز این اسامی مشابه فروردین ماه اما با کمی تفاوت بود؛ به طوری که برای پسران به ترتیب نام‌های امیرعلی، علی، سامیار، امیرحسین، آراد، کیان، آریا، امیرعباس، کارن، ماهان و برای دختران به ترتیب نام‌های فاطمه، حلما، مرسانا، آوا ،زهرا، بهار، هانا، باران، مهرسا و سلین اسامی دارای بیشترین فراوانی بودند.

در خردادماه سال جاری نیز اسامی دارای بیشترین فراوانی برای پسران به ترتیب امیرعلی، علی، سامیار، امیرحسین، آریا، آراد ،امیرعباس، محمدحسین،حسین، کیان و اسامی برای دختران نیز فاطمه، حلما، زهرا، آوا ،مرسانا ،هانا، نفس، باران، مهرسا و نورا بود.

تهرانی‌ها چه نام‌هایی برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند؟

تهرانی‌ها چه نام‌هایی برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند؟

تهرانی‌ها چه نام‌هایی برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند؟

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.