ارتباط با ما در

کشتی‌های ایرانی متوقف در برزیل امشب می‌آیند

دو کشتی ایرانی که چند هفته در یکی از بنادر برزیل به دلیل عدم دریافت سوخت نمی‌توانستند حرکت کنند، روز شنبه (به وقت محلی) و پس از آنکه دادگاه برزیل به شرکت ملی نفت این کشور اجازه داد تا به کشتی‌های ایرانی سوخت‌رسانی کند، حرکت خواهند کرد.

منتشر شده

دو کشتی ایرانی چندین هفته است که در یکی از بنادر برزیل به دلیل خودداری شرکت ملی نفت برزیل «پتروبراس» در تامین سوخت مورد نیاز آنها قادر به حرکت نیستند.

پتروبراس تحریم‌های آمریکا علیه ایران را دلیل عدم سوخت‌رسانی به کشتی‌های ایرانی عنوان کرده است.

سوخت رسانی به کشتی باوند از ساعت ۵ بامداد آغاز شده است و انتظار می‌رود این کشتی که بار ذرت دارد ساعت ۹ شب برزیل را به مقصد ایران ترک کند.

«ترمه» کشتی دوم ایرانی است که در برزیل متوقف بوده و از ساعت ۱ بامداد سوخت رسانی به آن آغاز شده و انتظار می‌رود که این کشتی نیز به بندر «امبیبوتا» برود و پس از بارگیری ذرت به حرکت خود ادامه دهد.

روز جمعه، «روبرتو کاستلو برانکو» مدیر اجرایی شرکت پتروبراس در مصاحبه با رویترز گفت که این شرکت از دستور دادگاه عالی برزیل پیروزی می‌کند و تامین سوخت کشتی‌های ایرانی را انجام می‌دهد.
این دو کشتی ایرانی بیش از ۵۰ روز است که در بندر «پاراناگوا» متوقف بوده و پس از سوخت‌گیری روز شنبه با مجموع ۱۰۰ هزار تن ذرت به ارزش ۲۶.۵ میلیون دلار راهی ایران می‌شوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.