ارتباط با ما در

بیرانوند گرانتر از دیاباته در ترانسفرمارکت

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس گرانترین بازیکن حاضر در لیگ برتر محسوب می‌شود.

منتشر شده

اگر علیرضا بیرانوند لژیونر نشود و فصل آینده در لیگ برتر توپ بزند، آنوقت گرانترین بازیکن شاغل در لیگ برتر او خواهد بود چرا که ارزش او در سایت ترانسفرمارکت، ۳.۵ میلیون یورو برآورد شده است.

بعد از علی بیران، گرانترین بازیکن لیگ برتر، دیاباته مهاجم جدید استقلال است که عملکردش، هم تیمی‌هایش را تحت تاثیر قرار داده است. ارزش این بازیکن در ترانسفرمارکت، ۳ میلیون یورو اعلام شده است.

سومین بازیکن گرانقیمت – و به عبارت دیگر با ارزش – لیگ برتر از دید ترانسفرمارکت، احسان حاج‌صفی است که تفاوت قیمت زیادی با بیرانوند و دیاباته دارد و ارزش او ۱.۳ میلیون یورو ثبت شده است.
در لیگ برتر، سه بازیکن یک میلیون یورویی هم حضور دارند. مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس و فرشید اسماعیلی از استقلال.

بعد از این بازیکنان نوبت به شجاع خلیل‌زاده می‌رسد که ارزشش در سایت ترانسفرمارکت، ۹۰۰ هزار یورو اعلام شده. بازیکنی که پیشنهادهای خوبی از قطر داشت اما ترجیح داد در پرسپولیس بماند.
آخرین بازیکنی که نامش در فهرست گرانقیمت ترین بازیکنان لیگ برتر از دید ترانسفرمارکت دیده می‌شود، وریا غفوری کاپیتان جدید استقلال است که جلوی نام او رقم ۸۰۰ هزار یورو درج شده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.