ارتباط با ما در

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

کمیته امداد منشأ خدمات بزرگی به نفع محرومان است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) منشأ خدمات بزرگی به نفع محرومان بوده است، گفت: این نهاد خدمات زیادی به مستضعفان و درماندگان ارائه می کند.

منتشر شده

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی که صبح امروز برگزار شد، گفت: کمیته امداد منشأ خدمت بزرگی به محرومان بوده است به طوری که کمیته امداد در سیل اخیر و زلزله های اخیر حضور فعالی داشته و در زلزله بم، این نهاد مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: همچنین کمیته امداد خدمات فرهنگی بسیاری دارد که توانسته به دانش آموزان بی بضاعت، جوانان و دانشجویان کمک زیادی در رسیدن به مدارج علمی داشته باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه خدمات امداد محدود نیست، تصریح کرد: در شرایط امروز کشور، ثروتمندان وظیفه دارند به نیازمندان کمک کنند.

گلپایگانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشورهایی داریم که قارونی هستند مانند انگلیس و آمریکا و آلمان که با چپاول کشورهای جهان سوم، غارت اموال، معادن این کشورها، این کاخ ها را ساخته اند و به بقیه فخر می فروشند.

وی ادامه داد: این کشورها از برخی از کشورهای دیگر حقوق توحش می گیرند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: کار کمیته امداد این است که به مستضعفان، درماندگان و بیچارگان و حتی کسانی که پول دارو ندارند، کمک کند که تعداد این افراد نیز کم نیست. هرجا دیدید ثروتی انباشته شده، حقوقی پایمال شده است.

گلپایگانی گفت: امیدواریم انتخاب و انتصاب بختیاری که سوابق درخشانی دارد، مبارک باشد و فعالیت های وی از گذشته بهتر باشد گرچه سابقه درخشانی در گذشته نیز دارند. همچنین آقای فتاح نیز حقاً و انصافاً زحمات زیادی کشیدند و همیشه برای خدمت آماده بودند.

حکم مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام گلپایگانی به سیدمرتضی بختیاری به عنوان رئیس جدید کمیته امداد اهدا شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.