ارتباط با ما در

برگ برنده محمد علی نجفی در دادگاه امروز چیست؟

محمد علی نجفی امروز در حالی دوباره پای میز محاکمه حاضر می‌شود که برخی معتقدند حکم قصاص او صادر خواهد شد، اما برگ برنده نجفی برای رهایی از قصاص در دادگاه امروز چیست؟

منتشر شده

دادگاه نجفی

به نظر می‌رسد وکیل محمد علی نجفی که خودش بازپرس سرشناسی بوده است امروز یک برگ برنده دارد و آن مچاله شدن مرمی گلوله در بدن میترا استاد است که نشان می‌دهد گلوله مستقیم به سمت میترا استاد شلیک نشده است و احتمالا گلوله کمانه شده و پس از برخورد با دیوار یا سقف حمام باعث اصلی مرگ میترا استاد است و همین کافیست قتل از شرایط عمد خارج شود و حکم قصاص از بین برود.

 

هفته گذشته دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد. در این جلسه محمدعلی نجفیاتهام قتل عمد را نپذیرفت. او در جایگاه متهم ایستاد و گفت: « اتهام قتل عمد را قبول ندارم.هیچ وقت همسر مرحومم را به قتل تهدید نکردم.»

نجفی در دادسرای جنایی تهران انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: این اواخر گفتم من حاضرم هر چه دارم بدهم تا مهریه‌اش را پرداخت کنم، اما او می‌گفت: می‌خواهم کاری کنم که از زندگی بیزار شوی. در ادامه اخبار مربوط به این پرونده، پزشکی قانونی از محمدعلی نجفی تست روانشناسی و تست مواد مخدر و مصرف الکل اخذ کرد و طبق گفته صابری رئیس بخش معاینات روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی کشور پرونده شخصیت برای محمد علی نجفی تشکیل شد.

اتهام قتل آقای «محمدعلی نجفی» با دفاعیاتی که وکیل او ارایه داد محل بحث و به وجود آمدن ابهاماتی شده است. آقای «حمیدرضا گودرزی» یکی از شناخته‌شده‌ترین وکلایی است که سال‌ها به عنوان بازپرس جنایی چه از لحاظ عملی و چه نظری سابقه و صلاحیت بسیار و از هر نظر اشراف کامل به پرونده‌های جنایی دارد.

نکاتی که آقای گودرزی در دومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی درخصوص ابهامات موجود در تعداد گلوله‌های شلیک‌ شده و احتمال وجود اسلحه دوم طرح کردند، مورد ایراد آقای عزتی‌راد، کارشناس اسلحه دادگاه یا آقای محمدی هم قرار نگرفت و تنها تذکر گرفتند که به بیان مطلب بپردازند و از بیان ژورنالیستی پرهیز داشته باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.