ارتباط با ما در

دلار در سراشیبی کاهش قیمت

روند کاهشی در نرخ یورو نیز باعث کاهش فاصله نرخ بازار آزاد با نرخ بازار ثانویه شده است به طوریکه در حال حاضر این فاصله به کمتر از ۳۰۰ تومان رسیده است.

منتشر شده

قیمت دلار

در روزهای اخیر نرخ ارز به عنوان متغیر تاثیرگذار در اقتصاد ایران روند تقریبا نزولی را داشته و در بازه زمانی یک هفته‌ای این روند کاهشی استمرار داشته است. بطوریکه صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش داشته است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است؛ که نسبت به دیروز همانند دلار با کاهش ۱۰۰ تومانی همراه است، این روند کاهشی در نرخ یورو نیز باعث کاهش فاصله نرخ بازار آزاد با نرخ بازار ثانویه شده است به طوریکه در حال حاضر این فاصله به کمتر از ۳۰۰ تومان رسیده است. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و  ۴۰۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.