ارتباط با ما در

گابریل کالدرون:

جذب مهاجم برای پرسپولیس خیلی مهم است/ روحیه بازیکنان عالی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از شرایط اردویی این تیم در ترکیه به آخرین وضعیت جذب بازیکن جدید اشاره کرد و گفت: منتظر هستم تا ببینم شرایط جذب مهاجم تیم به کجا می رسد.

منتشر شده

گابریل کالدرون در حاشیه اردوی پیش فصل پرسپولیس در کمپ کارا تپه ترکیه گفت: روحیه بازیکنان و شرایط کار کردن آنها بسیار خوب است. بازیکنان در سطح خیلی خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم شرایط بازی های دوستانه مان در ترکیه طوری باشد که بتوانند ما را در فشار قرار دهند. می خواهیم خودمان را با این شرایط تست کنیم.

وی درباره تمرینات سرخپوشان در کمپ محل اسکان این تیم افزود: غیر از یکی، دو روزی که بارندگی باعث شد تمرینات مان دچار مشکل شود باید بگویم امکانات کمپ خیلی خوب است. البته می توانست بهتر از این هم باشد اما شرایط خوبی برای کار وجود دارد.

کالدرون در پایان با تاکید روی موضوع جذب مهاجم برای پرسپولیس افزود: در حال حاضر فقط منتظر هستم کار قرارداد باشگاه با مهاجمان نوک تیم به کجا می رسد چون این موضوع برایمان خیلی مهم است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.