ارتباط با ما در

قیمت نان افزایش پیدا می‌کند؟

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به ۳ سناریو برای افزایش قیمت نان گفت: از سه سناریو موجود احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.

منتشر شده

قیمت نان

دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به ۳ سناریو برای افزایش قمیت نان گفت: از سه سناریو موجود احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.

* با اشاره به وجود سه سناریو برای افزایش قمیت نان از سه سناریو موجود احتمال افزایش قیمت ۲۵ درصدی نان مورد توافق است و در آینده نزدیک این طرح جهت تایید به هیات دولت ارائه خواهد شد.

* در پاسخ به انتقادها از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی: با نگاە به بازار و رصد قیمت ها متوجه می شویم که کالاهای تامین شده با این ارز دارای ثبات و نوسان کمتری بوده‌اند.

* برای نمونه برنج، روغن نباتی و نهاده‌های دامی با ارز دولتی تامین و از نوسان کمتری برخوردار بوده‌اند و بر همین اساس می‌توان گفت این رویکرد دولت موفق بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.