ارتباط با ما در

طرح «اعاده اموال نامشروع» به دنبال مبارزه با فساد آقازاده‌ها است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حجم زیادی از نارضایتی‌ها، نتیجه فساد و تبعیض در میان مسئولان و آقازاده‌هایشان است و طرح اعاده اموال نامشروع به دنبال مبارزه با مسئولان و آقازاده‌های مفسد است.

منتشر شده

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه هیچ کشوری به رشد و توسعه اقتصادی نرسیده مگر آنکه با فساد اقتصادی در هر سطحی مبارزه کرده و توانسته عدالت اجتماعی را محقق سازد، گفت: در این مسیر مبارزه با فساد اقتصادی مسئولان و خانواده‌های آنها ضروری است.

وی افزود: گویی ضرورت دارد تا نظامی برای مراقبت از مسئولان وجود داشته باشد؛ باید ذی‌نفعان کسب قدرت اقتصادی و سیاسی را زیر نظر قرار دهیم که اگر آزادی عمل داشته باشند، مسئولیتشان دچار خدشه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس اضافه کرد: در نتیجه اعتماد مردم به نظام و اقتصاد کشور آسیب می‌بیند و حجم زیادی از نارضایتی‌ها، نتیجه فساد و تبعیض در میان مسئولان و آقازاده‌هایشان است و طرح «اعاده اموال نامشروع» به دنبال مبارزه با مسئولان و آقازاده‌های مفسد است.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: به همین دلیل مجلس شورای اسلامی لزوم قانونگذاری در این زمینه را ضروری دانست و در این راستا طرح الحاق موادی به قانون اجرایی شدن اصل ۴۹ یا اعاده اموال نامشروع مسئولان را به تصویب رساند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.