ارتباط با ما در

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

منطقه ۱۹ تهران میزبان کاروان سایه خورشید حضرت امام رضا (ع)

کاروان در سایه خورشید حضرت امام رضا (ع) به مناسبت دهه کرامت، میهمان منطقه ۱۹ تهران شدند.

منتشر شده

به مناسبت دهه پر برکت کرامت، کاروانی از خادمین آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) با هماهنگی ستاد خادمیاران منطقه ۱۹تهران، به سرپرستی جناب آقای مهدی عربی مسئول کانون خادمیاران منطقه ۱۹ تهران و جمعی دیگر از رابطین حوزه های مختلف این کانون، به منظور تجلیل و دیدار با خانواده محترم شهدای مدافع حرم روز شنبه ۱۵ تیرماه جاری مصادف با سومین روز دهه کرامت وارد این منطقه شده و به همراه پرچم متبرک شده به ضریح مطهر حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) از مقام شامخ خانواده شهدای بزرگوار محله دولتخواه، شهیدان جهانگیر رستمی و حسینعلی داودی تجلیل بعمل آورده و هدایای متبرک شده به ضریح مطهر را نیز به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهدا نمودند.

در ادامه با استقبال پر شورمردم شریف محله گلریز وارد این محله شده و دیدارهایی را با چندتن از خانواده های این محله و همچنین خانواده محترم شهیدمدافع حرم سید محمد حسینی داشتند.

در پایان نیز باحضور در مسجد جامع محله گلریز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، خادمین حرم رضوی اقدام به مولودی خوانی و اجرای برنامه ویژه فرهنگی نموده و سپس پرچم متبرکه را درمیان حاضرین برای ادای احترام قرار داده و همچنین هدایای متبرکه از آستان قدس رضوی در میان مشتاقان و دوستداران آن امام رئوف به رسم یادبود توزیع گردید.

این حرکت فرهنگی مذهبی که در سالجاری به مناسبت دهه پر برکت کرامت از سوی آستان قدس رضوی برگزار می شود، می‌تواند نقش بسزایی در راستای گسترش فرهنگ رضوی برای شناخت بهتر و پیروی از سیره امام رضا (ع) را به همراه داشته باشد.

محمود کیانی رابط رسانه‌ای آستان قدس رضوی در منطقه ۱۹ تهران

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.