ارتباط با ما در

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به پخش سریال «گاندو»

سخنگوی وزارت امورخارجه به پخش سریال گاندو واکنش نشان داد.

منتشر شده

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پخش سریال گاندو و اینکه هدف آن دولت و وزارت خارجه است و این وزارتخانه را ارگان خنثی می داند و واکنش وزارت خارجه در این خصوص چیست؟ گفت: عجیب است. آنچه در باره وزارت خارجه و شخص وزیر و همکاران ما در این سریال نشان داده می شود خیلی با واقعیت منطبق نیست هر چند ادعا کردند داستانشان واقعی است و اسناد مکاتبات وزارت خارجه در داخل و خارج کشور موجود است و اگر به ما می گفتند اسناد را به آنها می دادیم که کمی فیلمشان واقعی تر باشد. فیلم به لحاظ جلوه های هنری فیلم بدی نیست و ای کاش تقوا در آن رعایت می شد بهتر بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه آقای ظریف گفت من کلا وقت نگاه کردن تلویزیون ندارم و در منزل تلویزیون روشن نمی کنم، ایشان از ۴ صبح پا می شوند و عبادت و کارهای شخصی و تا ۹ و ۱۰ شب سر کار هستند و ما می دانیم ایشان وقت نگاه کردن تلویزیون ندارد، نه تلویویزن هایی که از خانه همسایه می شود گرفت و نه تلویزیون منزل خودشان .

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.