ارتباط با ما در

تذکر عضو شورا درباره گزارش‌‌دهی بدحجابی

عضو شورای شهر تهران نسبت به شیوه گزارش دهی بدحجابی بانوان در سطح شهر انتقاد کرد.

منتشر شده

احمد مسجد جامعی در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورا با اشاره به روال باب شده در گزارش دهی نسبت به حجاب بانوان گفت: قطعاً رعایت حجاب یک موضوع قانونی است اما نحوه اجرای این قانون از اهمیت بسزائی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این کار  اجرای قانون نیست و به نظر می رسد تلاشی برای پرونده سازی باشد، افزود: به شکلی که خانمی به متخلفی درباره عبور از خیابان یکطرفه تذکر می دهد و فرد مقابل این خانم را تهدید می کند که گزارش حجاب ایشان را می‌دهد؛ لذا دستگاه‌های ذی‌ربط برای جلوگیری از سوء استفاده‌ها باید چاره اندیشی کنند و با افرادی که  سوء استفاده‌ می‌کنند نیز برخورد قانونی شود.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش در ادامه جلسه شورا درباره ارائه گزارش توسط شورایاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: گزارش دهی توسط شورایاران از دوره سوم انجام می‌شد و گزارش محلات توسط شورایاران ارائه می‌شد، اما چرا این گزارش دهی‌ها تعطیل شده است. البته این موضوع یکی از نقاط ضعف ستاد هماهنگی شورایاری‌ها بود که باید افراد را برای گزارش دهی در صحن شورا معرفی می‌کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.