ارتباط با ما در

باقری بیشترین کمک را به کالدرون می‌کند/ کار سرمربی جدید سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتخاب سرمربی آرژانتینی به جای برانکو برانکو ایوانکوویچ گفت: کالدرون برای برآورده کردن انتظارات هواداران پرسپولیس کار سختی دارد.

منتشر شده

محمدرضا زادمهر درباره حضور گابریل کالدرون در رأس کادر فنی پرسپولیس گفت: بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس به هر دلیل نتوانست برانکو ایوانکوویچ را با کلکسیون موفقیت‌هایی که کسب کرد حفظ کند سراغ گابریل کالدرون رفت. او شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارد. مخصوصاً اینکه کالدرون از مهد فوتبال دنیا که آرژانتین است می‌آید و طعم لذت از فوتبال را می‌تواند به همه نشان بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کالدرون شناخت جامع و کاملی از فوتبال ایران دارد و در همین مدت پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده است. او زمان کافی برای پیاده کردن اهدافش را دارد. کریم باقری بیشترین کمک را می‌تواند به کالدرون کند. باقری شناخت لازم را از تیم دارد و با مشورت هایی که به سرمربی می دهد، بهترین تصمیمات گرفته خواهد شد.

وی درباره دشواری‌های کار کالدرون برای تکرار موفقیت پرسپولیس تاکید کرد: البته که کار سرمربی جدید با وجود قهرمانی‌های متوالی که این تیم در چند سال اخیر کسب کرده است سخت خواهد بود و انتظارات هواداران را باید برآورده کند اما معتقدم او می‌تواند پرسپولیس را در شرایط ایده آل حفظ کند.

زادمهر در خصوص تغییرات احتمالی در لیست بازیکنان پرسپولیس یادآور شد: کالدرون مربی باتجربه‌ای است و خیلی زود تصمیم‌گیری نمی‌کند. به هر حال او پس از چند هفته می‌تواند متوجه نقاط ضعف تیمش شود و درخواست بازیکن بدهد. شاید خیلی‌ها بگویند پرسپولیس در خط حمله ضعف دارد اما سرمربی جدید تیم بهترین نظر را در این باره می‌دهد چون همه باید باب میل او بازی کنند و خودش بهتر از هر کس می‌داند نتایج تیم بر عهده کادر فنی است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.