ارتباط با ما در

ویزای آمریکا صادر شد؛ پیش به سوی شیکاگو

سفارت آمریکا ویزای تمامی اعضای تیم ملی ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت ها را صادر کرد.

منتشر شده

در حالی که یکی از نگرانی های اعضای تیم ملی والیبال صادر شدن ویزای آمریکا برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت ها بود، امروز مدیر تشریفات فدراسیون به دوبی سفر کرد و توانست ویزای تمامی اعضای تیم را برای سفر به شیکاگو دریافت کند.

بعد از بازگشت تیم ملی از بلغارستان، پاسپورت تمامی بازیکنان و مربیان در اختیار مسئول تشریفات فدراسیون قرار گرفت تا با سفر به دوبی به سفارت آمریکا مراجعه کند.

طبق اعلام امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ویزای تمام اعضای تیم ملی صادر شده و هیچ کس مشکلی برای سفر به شیکاگو نخواهد داشت.

هنوز بلیت تیم ملی ایران برای سفر به آمریکا از سوی فدراسیون جهانی به فدراسیون ایران ارسال نشده و به زودی زمان سفر بلندقامتان مشخص خواهد شد. 

البته به گفته خوش خبر تیم ملی ایران طبق زمانبندی مشخص شده، باید ۱۶ تیرماه یعنی یکشنبه هفته آینده در محل برگزاری مسابقات در شیکاگو حضور داشته باشد. به همین دلیل احتمالا شنبه ۱۵ تیرماه والیبالیست های ایرانی از طریق دوبی راهی آمریکا می شوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.