ارتباط با ما در

سرپرست فدراسیون کشتی خبر داد:

صلاحیت سه کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون هنوز نیامده است

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: تاکنون صلاحیت علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی تأیید نشده است.

منتشر شده

در حالی که اهالی کشتی در انتظار تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون از سوی وزارت ورزش هستند، بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون از عدم اعلام نتیجه تأیید صلاحیت سه کاندیدای ریاست خبر داد و گفت: تا به امروز همچنان نتایج تأیید صلاحیت سه کاندیدای نامدار ریاست کشتی، علیرضا دبیر، امیررضا خادم و عباس جدیدی از سوی مراجع ذیصلاح به دست ما نرسیده و ما به محض دریافت این نتایج برای برگزاری انتخابات وارد عمل خواهیم شد.

وی در واکنش به احتمال برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون کشتی بعد از رقابتهای جهانی گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم و باید به عنوان مجری انتخابات همچنان منتظر تأیید صلاحیت کاندیداها باشیم تا انتخابات را برگزار کنیم.

به عقیده بسیاری از اهالی و کارشناسان کشتی ادامه روند بلاتکلیفی در برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش این شائبه را بوجود آورده که گویا متولیان ورزش قصد دارند با توجه به رد صلاحیت کاندیداهای اصلی، امور فدراسیون کشتی را همچنان با سرپرست کنونی اداره کنند. بدین ترتیب هیچ بعید نیست بهروز نعمتی همچنان بر صندلی ریاست فدراسیون جلوس کرده و برای مدت طولانی‌تری سکاندار کشتی ایران باقی بماند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.