ارتباط با ما در

قالیباف: سرنگونی پهپاد نشان ‌داد‌ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند ‌کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ‌هزینه مقاومت ‌کمتر از ‌تسلیم شدن در مقابل ‌دشمنان ‌است، گفت:‌ ‌اجازه نمی‌دهیم کسی به استقلال و عزت ایران خدشه‌ای وارد کند.

منتشر شده

محمدباقر قالیباف ‌صبح امروز ‌در مراسم وداع و تدفین سردار شهید غلامرضا پروانه و شهید مصطفی بحرآبادی‌ در شهرستان سبزوار ‌با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: در روز شهادت امام جعفرصادق(ع) و در این مکان مقدس و در این شهر ولایت‌مدار و شهید‌پرور شاهد تشییع دو پیکر از فرزندان عزیز این خطه هستیم؛ شهید غلامرضا پروانه و شهید مصطفی بحر‌آبادی یک بسیجی شهید و یک فرمانده دلیر در دوران دفاع مقدس. امروز در کنار گرد هم جمع شدیم تا به یاد شهدا و در کنار استخوان های مطهر این شهدای عزیز بار دیگر با شهدا و امام شهدا بیعت کنیم.

شهدا به ما آموختند باید بر اعتقادات‌مان پافشاری کنیم

فرمانده لشکر پنج نصر در دوران دفاع مقدس با پرداختن به پیام شهدا اظهار کرد: زندگی من و شما امروز در هر کجای این سرزمین که هستیم در بعد مادی و معنوی مدیون این شهداست. شک نکنید که احیای مجدد اسلام در این زمان و عزت مسلمین مدیون شهدا و امام راحل است.

وی با بیان اینکه بدون شک ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم، تصریح کرد: مدیون فرزندان عزیزی هستیم که چند ماه از عمرشان بیشتر نگذشته بود که پدر را از دست دادند و هرگز آغوش پدر را نتوانستند تجربه کنند و هیچ خاطره‌ای از پدر ندارند، شهدای ما برای همیشه تاریخ این کشور افتخار آفرینند‌.

قالیباف خاطرنشان کرد: آنها به ما یاد دادند که‌ باید در باورها و اعتقادات‌مان پابفشاریم. شهدا، جانبازان و آزادگان ‌با تسلیم نشدن در مقابل دشمن و در غریبی جنگیدن به ما آموختند که باید برای باورها و اعتقادات‌مان مبارزه کنیم.

شهدا نشان دادند هزینه مقاومت و مبارزه با دشمن کمتر از هزینه تسلیم و پذیرفتن ذلت است

وی با بیان اینکه امروز بعد از سی و چند سال می‌بینیم که اگر عزتی برای اسلام و مسلمین است به برکت خون شهدا و مجاهدت آنهاست، تصریح کرد: آنها به هویت اسلامی و ایرانی‌ کمک کردند و به آنهایی که در گذشته دور و نزدیک ادعای دفاع از سرزمین اسلام را داشتند ولی وقتی خطری برای این کشور رخ داد بخشی از این کشور را به دشمن واگذار کردند، ثابت کردند که دفاع از ایران اسلامی را با تمام وجود انجام می‌دهند.

قالیباف با بیان اینکه شهدا ‌فرهنگ جهاد و شهادت را به فرماندهی امام راحل به مردم ایران نشان دادند، گفت: اینها مجاهدان واقعی هستند که از این فرهنگ و آب و خاک صادقانه دفاع کردند و از همه چیزشان برای حفظ این سرزمین گذشتند و به مستکبرین و آمریکای ظالم نشان دادند که این ملت ملتی مقاوم و مبارز است که هزینه مقاومتش را پرداخت می‌کند.

عضو مجمع تشیخص مصلحت نظام با بیان اینکه ‌هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه تسلیم شدن در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ‌است؛ گفت: چرا که در تسلیم شدن هم باید هزینه بدهیم و هم ذلت بپذیریم اما در مبارزه و مقاومت هزینه کمتری می‌دهیم و عزت این کشور را حفظ می‌کنیم.

قالیباف با بیان اینکه این فرهنگ را از قرآن و اهل بیت آموخته ایم که همیشه جان و مال مان را می‌دهیم اما هرگز اجازه نمی‌دهیم کسی به استقلال و عزت ما خدشه‌ای وارد کند، گفت: از این رو سر تعظیم در مقابل شهدا، امام شهدا و جانبازان فرود می‌آوریم.

وی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و اعزام نیروها از مسجد جامع سبزوار ادامه داد: امیدوارم که خداوند ما را شرمنده شهدا و امام شهدا نکند.

قالیباف با پرداختن به رجزخوانی و تهدید آمریکا گفت: خداوند وعده داده ‌اگر ما بر سنت‌های الهی بایستیم و در مقابل قدرت دشمنان و کفار ایستادگی کنیم پیروزی از آن ما‌ست.

در حوزه دفاعی جوانان را باور کردیم و موفق شدیم پس باید درحوزه اقتصادی هم چنین کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان جوان همانند شهید پروانه افتخار آفریدند، اظهار داشت: امروز هم می‌بینید نسل چوان ما در مبارزه با تروریسم و در مقابل آمریکا با همه تجهیزات پیشرفته‌اش ‌چطور پهپاد آمریکایی را سرنگون کردند که همه قدرت‌های تسلیحاتی دنیا از این حرکت متحیر شدند.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی ‌هم سامانه دفاع پیشرفته موشکی ‌ساختند و هم با جرأت و شجاعت شلیک کردند، گفت: پاسداران این مرز و بوم ‌به آمریکا نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که ایران‌، کشور شهادت و مردمش دست‌پرورده مکتب قرآن و اهل بیت است و شهادت افتخار ماست.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.