ارتباط با ما در

دستگیری عامل حمله به باشگاه پرسپولیس

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری جوانی که صبح دیروز (پنجشنبه) با دست خود قسمتی از شیشۀ درِ ورودی باشگاه پرسپولیس را تخریب کرده بود، خبر داد.

منتشر شده

سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح این خبر گفت: ساعت ۷:۱۵ دیروز مأموران گشت کلانتری ۱۴۵ ونک در جریان تخریب شیشه درِ ورودی باشگاه پرسپولیس در خیابان شیخ بهایی قرار گرفتند که به سرعت در محل حاضر شدند و پس از آن یکی از نگهبانان با مراجعه به پلیس گفت در ساختمان حضور داشته که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه‌ای را شنیده و وقتی پایین آمده، مشاهده کرده جوانی جلوی در ایستاده اما با دیدن نگهبان، ترسیده و فرار کرده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با بدست‌آوردن مشخصات ظاهری فرد مورد نظر جست‌وجو در محل، متهم دقایقی بعد در حوالی باشگاه مشاهده و دستگیر شد که در بازرسی از او یک قبضه چاقوی کوچک نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه از متهم مشخص شد وی ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده و مدتی است به عنوان کارگر در تهران کار می‌کند و به نظر می‌رسد اختلال روانی دارد که البته نیاز به بررسی از سوی مراجع ذی‌صلاح دارد. وی گفته شب گذشته قرص ترامادول مصرف کرده بود. او که ۲۸ سال سن دارد، انگیزه‌اش از انجام این عمل را، علاقه برای بازی در تیم پرسپولیس اعلام کرده، چراکه همواره از کودکی آرزوی این کار را داشته و چون به آرزویش نرسیده، به ساختمان باشگاه مراجعه و با مشت شیشه در ورودی را تخریب کرده است.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: متهم هم‌اکنون بازداشت است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.