ارتباط با ما در

خبرنگار ایتالیایی مدعی شد؛

پیشنهاد ۲ میلیون یورویی باشگاه پرسپولیس به مربی پیشین یوونتوس

یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با ماسیمو کاررا مربی پیشین ایتالیا و یوونتوس داشته است و مبلغ پیشنهادی به این مربی ایتالیاییی ۲ میلیون یورو است.

منتشر شده

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ به دنبال سرمربی جدید خارجی است و مسئولان این باشگاه با سفر به ترکیه، مذاکره با چند مربی را در دستور کار قرار دادند.

ماسیمو کاررا مربی پیشین تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس یکی از گزینه‌هایی بود که مدیران پرسپولیس در استانبول با وی دیدار و گفتگو کردند. مذاکرات طرفین هم انجام شده ولی خبر رسمی از این ملاقات به بیرون درز نکرد.

امروز «نیکولا شیرا» خبرنگار روزنامه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا بخشی از جزئیات مذاکره پرسپولیس با کاررا را اعلام کرد.

به گفته این خبرنگار ایتالیایی، مدیران پرسپولیس و کاررا عصر روز گذشته در استانبول جلسه‌ای با هم داشته اند و پرسپولیسی‌ها خواهان به خدمت گرفتن این مربی ایتالیایی هستند.

نیکولا مدعی شد پرسپولیس به مربی سابق یوونتوس و دستیار آنتونی کونته برای امضای قرارداد دو ساله پیشنهاد ۲ میلیون یورویی ارائه کرده است و در صورتی که این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگیرد، والتر زنگا و ده‌بیاسی دیگر مربیان ایتالیایی گزینه آلترناتیو برای باشگاه پرسپولیس است.

امروز همچنین روزنامه گازتا یونان به نقل از رسانه های ایران، مبلغ پیشنهادی پرسپولیس به لمونیس سرمربی یونانی را ۵۰۰ هزار یورو عنوان کرده بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.