ارتباط با ما در

خلیلی دنبال مربی جدیدی نبود؛

برانکو: پرسپولیس نیاز به مربی و مسیر جدید دارد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به مربی و مسیر جدیدی نیاز دارد، گفت: دلیل جدایی من مسائل و مشکلات مالی نبود و برای مبارزه طلبی تیم جدیدی را انتخاب کردم.

منتشر شده

برانکو ایوانکوویچ درباره جدایی اش از پرسپولیس به سایت آنتن گفت: به بازیکنان و کادر فنی ام افتخار می کنم. بدون حمایت بازیکنان و هواداران نمی توانستیم به این نتایج دست پیدا کنیم. به ویژه تاکید من روی حمایت هواداران است که اجازه ندادند ذره‌ای نقطه ضعف نشان بدهیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که تمام دستوراتم را انجام می‌دادند.

وی درباره اینکه آیا در روزهای اخیر تماسی از بازیکنان پرسپولیس داشته است؟ تاکید کرد: تماس مستقیمی از جانب بازیکنان و اعضای هیات مدیره نداشتم چون مانع زبان را داریم ولی تا دلتان بخواهد انواع و اقسام پیام ها و استوری ها و چیزهایی که در فضای مجازی بود را داشتیم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره تمام شدن کارش در ایران یادآور شد: به کارم در ایران افتخار می کنم. احساس قوی دارم که بازیکنانم به اندیشه و مربی جدیدی نیاز دارند که بتواند برایشان ایده پردازی کند و مسیر جدیدی را به آنها نشان بدهد. بازیکنان ما نتایج عالی برای پرسپولیس به دست اوردند سزاوار حمایت و توجه بیشتری از سوی مسئولان هستند. عشقی که از جانب هواداران، بازیکنان و رسانه ها مواجه شدم را فراموش نمی کنم ولی زمانش رسیده بود دنبال مسیر جدیدی باشم. از عواملی که همیشه کنارم بودند تشکر می کنم. به میدان جدیدی می روم برای مبارزه طلبی.

برانکو درباره اینکه مشکلات مالی پرسپولیس چقدر در تصمیمش برای جدایی تاثیرگذار بود، تاکید کرد: دلیل اساسی برای این تصمیم من، احساس تعهد حرفه ای و مبارزه طلبی حرفه ای بود. در جستجوی یک مسیر جدید بودم. به هیچ عنوان مشکلات مالی که البته وجود داشت، نقشی در تصمیم من ایفا نکرد بخصوص با آقای عرب که مدیرعامل محترم من بودند و آقای محسن خلیلی که در چند ماه اخیر با او همکاری داشتم. همکاری ما فوق العاده بود و این نوع همکاری را همه در میادینی که بازی کردیم، شاهد بودند. دلایل حرفه ای انگیزه من برای این تصمیم بود.

وی در خصوص اینکه گفته می شود محسن خلیلی زیر پای او را خالی کرده و با مربی دیگری گفتگو کرده بود، تصریح کرد: این مسئله صحت ندارد. همکاری خوبی با خلیلی داشتیم و با هم راجع به همه چیز به خوبی به توافق می رسیدیم. قطعاً خلیلی دنبال مربی دیگری به جای من نبود. تا همین چند روز قبل که تصمیمم قطعی نبود، مدام با هم راجع به جذب بازیکن و مکان اردوی پیش از فصل گفتگو داشتیم که نتیجه اش هم خوب حاصل شد. او بازیکن سابق و بزرگ پرسپولیس بوده است و الان هم جزو مسئولان است. همانطور که من با زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی، مدیرعامل سایپا و پیکان گفتگو کردم، اگر این اتفاق هم (مذاکره پرسپولیس با دیگر مربیان) افتاده باشد جای تعجب ندارد. طوری که حتی خود من هم صحبت می کردم. با منصوریان، دایی، شفر هم صحبت می شد. من و آقای قطبی همدیگر را ملاقات و با هم صحبت کرده بودیم. این بین ورزشکاران عادی است که همه به هم نزدیک شویم و با هم تبادل افکار داشته باشیم.

برانکو درباره اینکه آیا احتمال دارد یک درصد از تصمیمش منصرف شود و به پرسپولیس برگردد؟ تاکید کرد: متاسفانه چنین امکانی نیست چون قول داده ام و حرفم را به مسئولان الاهلی زده ام. با هواداران پرسپولیس ارتباطی داشتم که برای خودم غیر قابل باور بود. نمی شود هر ۵ دقیقه قول را عوض کرد.

وی در خصوص اینکه بعد از ۱۰ سال می توانست ایرانی بشود، گفت: عاشق شما هستم (باخنده)

سرمربی الاهلی درباره تجمع هواداران پرسپولیس بعد از جدایی اش از این تیم و خشم تماشاگران از مدیران باشگاه گفت: از هواداران محترم پرسپولیس و بزرگ می خواهم انها هم شروع کنند به گرم کردن من. ما ورزشکاران حرفه ای نمی دانیم باید در چه لحظه ای تصمیم بگیریم که صفحه حرفه ای گری زندگی را برگردانیم. جدایی من ارتباطی با مدیرعامل و هیات مدیره نداشت. این یک تصمیم شخصی بود و هیچکس در آن دخالتی نداشت. من در چین، آلمان، عربستان، کرواسی و چین حضور داشته ام. دو بار در ایران فعالیت کردم و بیشترین سالهای دوران کاری و موفق ترین آن بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.