ارتباط با ما در

از سوی صندوق نوآوری ارائه می شود؛

تدوین بسته های مالی و بیمه ای برای توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از تدوین بسته‌های بیمه‌ای و پوشش ریسک برای محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد تا صنایع و شرکت‌های بزرگ با اطمینان خاطر از این محصولات استفاده کنند.

منتشر شده

دکتر علی وحدت با تاکید بر اینکه بحث بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان بحث مهمی برای صندوق به شمار می‌آید، گفت: امروز بیش از چهار هزار شرکت بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند که بعضی از آنها بزرگ و بسیار موفق هستند و تعداد این نوع شرکت‌ها هم کم نیستند.

وی افزود: به همین خاطر صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد مالی تخصصی و کمک کننده به شرکت‌های دانش بنیان، برنامه ویژه‌ای را برای بازار محصولات این شرکت‌ها در دستور کار دارد. در همین راستا درصدد هستیم بسته‌های مالی ویژه‌ای را تدوین و به بازارسازی این شرکت‌ها کمک کنیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تدوین بسته پوشش بیمه‌ای و پوشش ریسک محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در این صندوق در راستای کمک به بازار این شرکت‌ها گفت: ما این بسته‌ها را تدوین کرده‌ایم تا شرکت‌های دولتی و نیز صنایع و شرکت‌های بزرگ با اطمینان خاطر از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند. این بسته‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا اعتماد شرکت‌های بزرگ را جلب و نیازهای آنها را رفع کنند.

وحدت همچنین با اشاره به صدور انواع ضمانت‌نامه در صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش بنیان، گفت: اگر شرکت‌های دانش‌بنیان از ضمانت‌نامه‌های صادر شده توسط صندوق و یا خدمات لیزینگ استفاده و آن را به عنوان بسته‌های مالی همراه خود عرضه کنند، بخش مهمی از مسائل آنها حل می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز شرکت‌ها و صنایع بزرگ در کشور به دنبال شرکت‌های دانش‌بنیان خوب و قوی هستند تا نیازهای خود را از طریق محصولات آنها مرتفع کنند که ما در صندوق در این زمینه فعال هستیم تا نیاز این شرکت‌های بزرگ تأمین شود.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.