ارتباط با ما در

نقل و انتقالات آشفته است/ جنگ دو باشگاه قیمت‌ها را بالا برده است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه جنگ دو باشگاه قیمت‌ بازیکنان را بالا برده است، گفت: همه چیز را رصد می‌کنیم و حتی از قیمت پیشنهادی تیم استقلال به ارسلان مطهری خبر داریم.

منتشر شده

سعید آذری، آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال را تشریح کرد و گفت: بر اساس سیاست‌های باشگاه، هر بازیکنی که سرمربی تیم بخواهد و با بودجه ما هماهنگ باشد را با هماهنگی اعضای محترم هیأت مدیره جذب می‌کنیم.

نمی‌شود به بازیکنی که ۸۰ هزار دلار می‌گرفت، ۵۰۰ هزار دلار بدهیم

وی افزود: آقای منصوریان درخواست داشت به جز رشید مظاهری و محمدرضا حسینی که از ذوب آهن جدا شدند، حداکثر نفرات سال گذشته را حفظ کنیم. درخواست منصوریان یک طرف است و سیاست و بودجه باشگاه و هیأت مدیره هم یک طرف. نمی‌شود به بازیکنی که ۸۰ هزار دلار می گرفته، یکباره ۵۰۰ هزار دلار بدهیم. این نه انصاف است، نه شرع و نه عرف. منصوریان بازیکنان مدنظرش را معرفی می‌کند و ما هم با سیاستی که در هیأت مدیره و باشگاه پیش بینی کرده ایم، کار را پیش می بریم.

بودجه دو باشگاه کهکشانی است و جنگشان بالا گرفته

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به ارائه قیمت‌های عجیب و غریب از سوی بعضی بازیکنان، تصریح کرد: جنگ بین دو باشگاه بالا گرفته است و تاثیرش را در نقل و انتقالات لیگ برتر گذاشته. آنها به هر قیمتی بازیکن می خرند. بودجه این باشگاه‌ها کهکشانی است.

پول اهمیت دارد ولی مدیریت مهمتر است

آذری ادامه داد: شاید ما نتوانیم در بحث بودجه و خرید با این باشگاه‌ها رقابت کنیم ولی تذکری که می‌دهم این است؛ لیگ و نتیجه گرفتن در مسابقات فقط نقل و انتقال بازیکن نیست. پیش از این هم بوده اند تیم‌هایی که ستاره‌هایی را خریدند اما موفق نشدند. پول مهم است ولی مدیریت و باشگاهداری اهمیت بیشتری دارد.

نقل و انتقالات آشفته است

وی یادآور شد: بازار نقل و انتقالات در حال حاضر آشفته است ولی ذوب آهن با هماهنگی هیأت مدیره و با احتیاط در این بازار خرید می‌کند.

اسیر هیجان بازار نقل و انتقالات نمی‌شویم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا اوساگونا مهاجم فصل گذشته ذوبی ها در این تیم ماندنی است؟ گفت: ما موظف هستیم بر اساس سیاست‌های هیأت مدیره حرکت کنیم. هر بازیکنی می‌تواند هر عدد و رقمی را پیشنهاد بدهد و بازارگرمی کند. باید بگویم به صورت دقیق بازار را رصد می‌کنیم و اطلاعاتمان کامل است. ذوب آهن اسیر هیجان بازار نقل و انتقالات نمی‌شود و همانطور که گفتم اطلاعاتمان کامل است. بر اساس بودجه هیأت مدیره و مصوباتمان حرکت می‌کنیم. خوشبختانه علیرضا منصوریان هم شرایط ذوب آهن را به خوبی می‌داند.

حتی مبلغ پیشنهادی استقلال به مطهری را می‌دانیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت امیرارسلان مطهری و تمدید قرارداد این بازیکن خاطرنشان کرد: ما هفته گذشته جلسه‌ای با مطهری داشتیم ولی ظاهراً او صبح روز گذشته و حوالی ساعت ۱۰ با مدیران استقلال جلسه‌ای داشته است. وقتی می گویم بازار را رصد می‌کنیم، منظورم همین است که اطلاعاتمان کامل است. حتی رقم پیشنهادی استقلال به مطهری را دقیق می‌دانیم.

مدیران باید با هم در ارتباط باشند

آذری ادامه داد: به نظرم در این آشفته بازار، چیزی که می‌تواند راهگشا باشد، ارتباط تنگاتنگ مدیران باشگاه‌ها است تا دلال‌ها و واسطه‌ها نتوانند آنها را دور بزنند. در اینصورت بازار در کنترل باشگاه‌ها خواهد بود. متأسفانه بعضی‌ها در این شرایط سعی می‌کنند بازار را با قیمت‌های کذایی داغ نگه دارند.

مطهری و هر بازیکن آزاد حق مذاکره دارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطهری با استقلال به توافق نهایی رسیده است؟ گفت: این را نمی دانم ولی او روز گذشته جلسه‌ای داشته است. مطهری محق است و هر بازیکن آزادی هم می‌تواند مذاکره کند. حرف من این بود که بازار را تحت کنترل داریم.

زنوزی قول همکاری داد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به تماس تلفنی اش با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: با آقای زنوزی درباره بازگشت سه بازیکن سرباز ذوب آهن صحبت کردم و گفتم به این بازیکنان برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان نیاز داریم. ایشان هم قول همکاری داد تا سه سرباز ما در اسرع وقت برگردند.

با نماینده عربستان بازی داریم؛ مشکل سربازان را حل کنید

آذری افزود: تعجب ما این است که دوران آموزشی سربازان قبل از شروع خدمت سربازی است اما برای بازیکنان اینطور نیست. خواهش ما این است که مسئولان با ذوب آهن همکاری کنند. مردادماه باید در بازی رفت و برگشت به مصاف نماینده عربستان برویم. واقعاً شرایطمان حساس است. خواهش می‌کنم با توجه به حساسیت این بازی مشکل ذوب آهن را حل کنند. البته این به سیاست‌های آقای تاج و فدراسیون فوتبال هم بر می‌گردد که باید به این موضوع ورود کنند. ما نماینده ایران هستیم. تیم الاتحاد یک بازیکن ۳۷ میلیون یورویی از انگلیس می خرد و اردوی آماده سازی اش را هم در بریتانیا برگزار می‌کند. فرق ما با حریفمان این است که دست به دست هم می‌دهیم تا نماینده کشورمان را تضعیف کنیم ولی آنها وقتی که پای منافعشان وسط است، به یکدیگر کمک می‌کنند. ما اینجا به فکر منافع فردی هستیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.