ارتباط با ما در

مادر شیرمحمدعلی: نگذارید خون فرزندم پایمال شود

وکیل خانواده علیرضا شیرمحمدعلی تأکید کرد: مادر موکلم از رئیس جدید قوه قضائیه درخواست دارد تا نگذارد خون فرزندش پایمال شود.

منتشر شده

محمدهادی عرفانیان کاسب درباره رسیدگی به پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی گفت: علیرضا پرونده‌ای با ۳ عنوان اتهامی از قبیل توهین به مقدسات، توهین به مسئولان رده بالای نظام و تبلیغ علیه نظام داشت که در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، آقای قاضی مقیسه برای ایشان حکم ۸ سال زندان اعلام کردند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: من نتوانستم با موکلم ملاقاتی در زندان داشته باشم، زمان دادگاه تجدیدنظر موکلم هم ۱۸ تیرماه تعیین شد.

وی ادامه داد: زمانی که اردیبهشت ماه وقت رسیدگی مجدد تعیین شد، به شعبه تجدیدنظر مراجعه کردم خوشبختانه قضات با وکالت من موافقت کردند.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: پرونده را مطالعه نکرده بودم، شعبه در این مورد بسیار با من همکاری کرد و وقت را هم بر اساس استمهال من برای تجدیدنظر در تاریخ ۱۸/ ۴ /۹۸ تعیین کردند.

وکیل شیرمحمدعلی یادآور شد: علیرضا اعتصاب غذا کرده بود تا او را به زندان اوین منتقل کنند به گفته مادرش در تماس‌هایی که با او داشته تلفن قطع می‌شده و در زندان رفتار خوبی با وی نداشتند.

وی تاکید کرد: گویا علیرضا با آن دو فردی که او را به قتل رساندند بسیار خوب بوده و با آنها صحبت می‌کرده و ارتباط داشته است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سوال اینجاست که چطور آن شب درب سلول باز بوده و آن دو فرد دست به چنین اقدامی زده‌اند.

وی تصریح کرد: فرض کنید درگیری هم صورت گرفته در این درگیری‌ها طرف متوجه نیست و با چاقو یا تیری ۲ الی۳ ضربه وارد می‌کنند. اما در درگیری آن شب بیش از ۳۰ ضربه زده شده که چند مورد آن به طرف شاهرگ و یک ضربه شدید به قلب زده شده به طوری که گوشت آن قسمت درآورده شده است تمامی این موارد از لحاظ حقوقی برای ما ابهام دارد.

عرفانیان‌کاسب خاطرنشان کرد: رئیس زندان، افسر نگهبان و سایر مسئولان زندان در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی در خاتمه گفت: مادر علیرضا از آقای حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی می‌خواهد که خون فرزندش و کسانی که سرنوشتی مانند وی دارند پایمال نشود و کسانی که در این قضیه قصور داشته‌اند مشخص شوند و همچنین اصل تفکیک زندان هم اجرایی شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.