ارتباط با ما در

بازی‌های جهانی والیبال در ارومیه برگزار می‌شود

نماینده مردم ارومیه از برگزاری جام ملت های والیبال در این شهر خبر داد.

منتشر شده

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه در حاشیه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بازی‌های جام ملت‌های جهانی والیبال در ارومیه، گفت: این بازی‌ها در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته جاری ساعت ۱۸ و در سالن ۶ هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس کارشناسان فدراسیون جهانی در سال ۹۲، ارومیه به عنوان شهر عاشقان والیبال نامگذاری شد و اکنون ۴ نفر از اعضای تیم ملی والیبال از اهالی ارومیه هستند.

نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: آموزش و پرورش و شهرداری ارومیه برای پرورش بازیکنان والیبال در این شهر تلاش بسیاری می‌کنند و مردم از دهه‌های ۶۰ و ۷۰ علاقه بسیار زیادی به بازی والیبال داشته اند.

حضرت پور افزود: امسال به دلیل امکانات خوب شهر ارومیه و سالن ۶ هزار نفری این شهر طی بازدید فدراسیون جهانی والیبال، ارومیه برای میزبانی مورد تأیید قرار گرفت.

وی گفت: حدود یک چهارم سالن ۶ هزار نفری ارومیه برای بانوان در نظر گرفته شده و در ورودی این ورزشگاه ۶ هزار نفری، پرچم‌های روسیه، کانادا، لهستان و ایران با گل طراحی شده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.