ارتباط با ما در

جمعی از هواداران و اهالی رسانه خواستار بازگشت قلعه‌نویی به استقلال شدند

جمعی از هواداران و اهالی رسانه خواستار بازگشت قلعه‌نویی به استقلال شدند.

منتشر شده

پیروزی دوشنبه شب استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا، پایان‌بخش عملکرد آبی‌پوشان و حذف آن‌ها از این تورنمنت بود.

حال استقلال با سومی در لیگ برتر، حذف در جام حذفی و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تعطیلات پایان فصل رفته و بی‌تردید همگان و مخصوصاً هواداران استقلال منتظر انتخاب سرمربی این تیم در فصل آینده هستند.

از این‌رو جمعی از هواداران استقلال و اهالی رسانه با انتشار بیانیه‌ای خواستار بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت استقلال شدند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدایی که همین نزدیکی‌هاست

لیگ هجدهم هم بدون جام برای هواداران استقلال تمام شد و رویای قهرمانی استقلالی‌ها، ششمین سال خود را هم پشت سر گذاشت.

اکنون که لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسیده، فرصت خوبی است که کمی دقیق‌تر به گذشته باشگاه و افتخاراتی که کسب شده نگاهی بیندازیم؛ شاید بتوان راحت‌تر از همیشه به واقعیت پی برد.

سهم استقلال در ۱۸ دوره گذشته مسابقات لیگ برتر، سه عنوان قهرمانی در سال‌های ۸۵-۸۴، ۸۸-۸۷ و ۹۲-۹۱ بوده که هر سه این افتخارات با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی به واقعیت تبدیل شده است. قلعه‌نویی در سال‌های ۸۱ و ۸۷ و در اوج بحران، استقلال را به مقام قهرمانی جام حذفی رساند تا بیش از پیش در دل هواداران خونگرم استقلال جا باز کند.

امروز که ناکامی استقلال در کسب جام لیگ برتر، هفت ساله شده، عده‌ای صحبت از آمدن مربی خارجی درجه یک برای حضور در نیمکت استقلال به میان می‌آورند، غافل از آنکه گذشته نشان می‌دهد نه تنها استقلال که حتی تیم ملی فوتبال کشورمان هم نتوانسته مربی تراز اولی را به استخدام درآورد.

تجربه حضور یوگنی سکوموروخوف، رولاند کخ و وینفرید شفر به عنوان سرمربیان خارجی بر روی نیمکت استقلال که هیچ‌گاه ره به جایی نبرد از یک طرف و فشار‌های اقتصادی سال‌های اخیر و تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی بر علیه ایران از سوی دیگر، حکایت از این دارد که باید با وسواس بیشتر روی به انتخاب سرمربی فصل آینده تیم آورد.

سوال اصلی اینجاست که چرا در این اوضاع و احوال نامناسب معیشتی که هر روز شاهد کوچک شدن سفره‌های مردم هستیم باید روی به سرمایه‌گذاری هنگفت برای انتخاب سرمربی خارجی بیاوریم که هرگز از این مسیر نتیجه‌ای هم حاصل نشده است.

اکنون امیر قلعه‌نویی با کارنامه درخشان خود در تیم‌های استقلال، مس کرمان، تراکتورسازی، ذوب آهن، سپاهان و… نشان داده که موفقیت امری اتفاقی نیست. از این‌رو ما هواداران استقلال که همیشه و همه‌وقت حمایت از باشگاه بزرگ استقلال را به عنوان یک ارزش برای خود قلمداد می‌کنیم، خواستار حضور امیر قلعه‌نویی، پیشکسوت باشگاه استقلال و پرافتخارترین مربی ادوار لیگ برتر بر روی نیمکت تیم هستیم.

بدون تردید هواداران تیم‌های بزرگ فوتبال از مدیران باشگاهشان انتظار دارند تا آن‌ها بستر‌های لازم را برای کسب جام مهیا کنند و حال ما هواداران این باشگاه بدون کمترین چشم‌داشتی و تنها بواسطه آنکه دوست داریم تیم محبوب خود را دوباره در اوج ببینیم این خواسته را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که مدیرعامل و اعضای زحمتکش هیات مدیره باشگاه بیش از پیش به این سرمایه باشگاه بزرگ استقلال توجه داشته باشند.

خدایا چنان کن سرانجام کار / تو خشنود باشی و ما رستگار

بابک شیبانی / روزنامه‌نگار آزاد

سهیل دستمالچیان

علی باقرزاده

محمد افصحی

فائقه فرخ‌فال

محمد آیتی / پایگاه خبری رویداد۲۴

علیرضا محسنی

احسان آهنی

پیمان آسا

علی‌اکبر عبداللهی

محمد شریفی

سعید حبیب‌نژاد

اختر کوچکیان‌پور

مجید توفیقی

سیدمیلاد علوی / خبرگزاری پانا

حنانه درفشی‌جوان

الهه تیموری

علی عدالت

محمد اکبری / روزنامه خراسان

سروش دستمالچیان

محمد درویش

علیرضا خادمی / خبرگزاری خانه ملت

لیلا کاظمی

میترا خواجگی

سوری ضیاغم

حسین زارع

سیدرضا نورالدینی

علیرضا حسینی / پایگاه خبری اقتصاد۲۴

هاشم خاموشان

الهام معمارباشی

معصومه رضاییان / خبرگزاری آنا

امیرحسین احمدی / پایگاه خبری اقتصاد۲۴

ناصر ولی‌پورمطلق

محسن هاشمی

عبدالحمید خدری

یونس ترکچین / خبرگزاری تسنیم

مریم آیتی

آذر کوچکیان‌پور

مسعود مسعودی‌نسب

آرزو سیف‌الهی

وحدت یزدان‌پناه

محمدجواد الستی

محمد قالیباف

جمشید چیتی‌زاده

پارسا چیتی‌زاده

طاهره کوچکیان‌پور

شیما زارع

روح‌الله حسینی

بهروز خسروانی

مرتصی بنکدار

مهدی غنی

هانیه درفشی‌جوان

آرش جبارنیا

محسن گودرزی

محمد قاسمی

آرش عابدی

تقی مشهدی

علی مشهدی

مجید امجدیان

امیر صادقی

رضا خانی

علی شعبانی

مجید عرب

امیر عرب

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.