ارتباط با ما در

سخنگوی وزارت خارجه:

سخن گفتن از جنگ توسط دشمنان سناریویی از پیش شکست خورده است

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سخن گفتن از جنگ را در قالب همان سناریوی پیشین دشمنان می دانیم و خودشان هم می دانند این سناریو اگر نگوییم نخ نماست اما از پیش شکست خورده است و راه به جایی نمی‌برد.

منتشر شده

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص احتمال جنگ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم، کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را بر اساس منافع و امنیت ملی کشور مشخص کرده و هیچ گاه بر سر دو راهی جنگ و یا مذاکره و یا هر دو راهی دیگر قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ بن بستی برای ملت ایران وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ایرانیان در طول تاریخ نشان دادند اهل جنگ آوری و دلاوری هستند و از سوی دیگر در جای خود اهل تعامل و گفتگو هستند.

موسوی با اشاره به سناریوی دشمنان گفت: مدتی است دشمنان یک سناریوی روانی تبلیغی را در کنار عملیات تروریستی اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته اند و سخن گفتن از جنگ را هم ما در قالب همان سناریوی پیشین دشمنان می‌دانیم. خودشان هم می‌دانند این سناریو اگر نگوییم نخ نماست اما از پیش شکست خورده است و راه به جایی نمی‌برد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.