ارتباط با ما در

٣٣هزارتن شکر کوبایی وارد بندرامام شد/واردات ٢٧هزار تن روغن خوراکی

رییس امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از واردات ٣٣ هزار تن شکر و همچنین ٢٧ هزار تن روغن خوراکی در بندر امام خبر داد.

منتشر شده

علی اکبر احمدی اظهار داشت: کشتی ۳۳ هزار تنی کوبایی واردات شکر خام از کوبا وارد بندر امام خمینی شده و در حال تخلیه شکر خام بر روی کامیون‌های ۲۵ تنی برای ارسال به کارخانه‌های تصفیه شکر در استان‌های اصفهان همدان خراسان رضوی، خراسان شمالی و مرکزی هستند.

رئیس امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: روز گذشته نیز کشتی ۳۳ هزار تنی از هند وارد بندر امام خمینی و تخلیه شد.

احمدی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا کنون ۱۶۸ هزار تن شکر خام وارد بندر امام خمینی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی در بندر امام خمینی تخلیه و وارد کشور شده است، گفت: همچنین کشتی چینی حامل روغن خوراکی نیز در حال تخلیه ۲۷ هزار تن روغن خوراکی است.

رئیس امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: ۵۸ هزار تن ذرت از آمریکای جنوبی در حال تخلیه به کامیون‌ها است. یک کشتی ۶۶ هزار تنی دیگر هم در حال تخلیه ذرت و یک کشتی دیگر در حال تخلیه ۵۰ هزار تن کنجاله سویا است.

احمدی افزود: کشتی دایانا نیز در حال بارگیری محموله صادراتی ۵۰ هزار تنی سنگ آهن و کلینکر (ماده اولیه تولید سیمان) از بندر امام خمینی است. میزان صادرات این کالاها از بندر امام سالانه ۲.۵ میلیون تن است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.