ارتباط با ما در

تصمیم گیری برای خروج کالاهای اساسی با حضور معاونان چهار وزیر

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: برای تسریع و تسهیل خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی (ره)، معاونان وزیران راه، صمت، جهادکشاورزی و اقتصاد، فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند.

منتشر شده

عادل دریس با اشاره به افزایش بی سابقه تخلیه انواع نهاده‌های دامی و کشاورزی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، گفت: در جهت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل و تسریع در خروج کالا از بندر امام خمینی (ره)، معاونان وزیران راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی از وضعیت تخلیه و انبارش کالاها بازدید می‌کنند.

وی افزود: هم اندیشی برای اتخاذ روش مؤثر در خروج کالا در بندر امام خمینی (ره) از دیگر اهدافی است که معاونان چهار وزارتخانه کشور بررسی خواهند کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان یادآور شد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیر خدمات بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران از جمله مدیرانی هستند که فردا (چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه) زنجیره تأمین کالا و توزیع کالاهای اساسی کشور، تمهیدات لازم برای هم افزایی در تسریع در خروج کالا و پیشگیری از رسوب کالا را در بندر امام بررسی می‌کنند.

به گفته دریس، تنظیم بازار، پاسخگویی به هنگام به نیازهای آن و تقویت همکاری‌های چندبخشی و اتخاذ تمهیدات لازم در تسهیل و جابجایی نهاده‌های دامی و کشاورزی از اهم محورهای نشست مشترک در بندر امام خمینی (ره) به شمار می‌آید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.