ارتباط با ما در

رونمایی از ۴ داروی جدید درمان سرطان و دیابت در البرز

چهار قلم داروی جدید درمان سرطان و دیابت روز سه شنبه در مراسمی با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز رونمایی شد.

منتشر شده

این دارو‌ها توسط محققان شرکت داروسازی باران در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز به مرحله تولید و تجاری سازی رسیده که گام موثری در درمان بیماری‌های خاص، معرفی توانمندی و خلاقیت دانشمندان ایرانی، صرفه جویی ارزی و کمک به اقتصاد کشور تلقی می‌شود.

همچنین این دارو‌ها شامل «سورافینیب»، «رگورافنیب» برای درمان سرطان و «امپاگلوفلوزین» و «داپاگلوفلوزین» برای درمان نسل جدید دیابت نوع ۲ است که عوارض دارو‌های قبلی را ندارند.

کیفیت این دارو‌ها نسبت مشابه خارجی و داخلی بالاتر ازریابی شده و میزان تولید «امپاگلوفلوزین» سالانه ۸۰۰ کلیوگرم و داپا گلوفلوزین سالانه ۱۰۰ کیلوگرم اعلام شد.

بخشی از این دارو‌ها به کشور‌های مختلف جهان از جمله هندوستان و روسیه صادر خواهد شد.

پیش از این دارو‌های «نیلوتینیب» و «سانی تنیب» برای کنترل و درمان بیماری دیابت و دارو‌های «ایماتینیب» و «کپسیتابین» به ترتیب برای درمان سرطان گوارش و سرطان پستان در شرکت داروسازی باران استان البرز تولید و روانه بازار شد.

شهرک صنعتی اشتهارد واقع در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز حدود ۲ هزار واحد صنعتی فعال و نیمه فعال دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.