ارتباط با ما در

نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی در مجلس بررسی می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده مجلس درباره نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار به کالاهای اساسی جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد.

منتشر شده

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز، گفت: در این جلسه یک سری موضوعات محرمانه در صحن مجلس مطرح شد و همچنین مباحثی در مورد موضوعات منطقه‌ای و تحولات امنیتی منطقه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه درباره موضوعات اقتصادی هم مباحثی مطرح شد، افزود: در این جلسه درباره بحث ۱۴ میلیارد دلاری که مجلس برای کالاهای اساسی تخصیص داده است، مسائلی مطرح شد که متأسفانه در این زمینه نارضایتی‌هایی وجود دارد و قرار شد که کمیسیون برنامه و بودجه این هفته با مسئولان دولت جلسه‌ای را برگزار کنند و این موضوع تعیین تکلیف شود و یا آنکه روش‌هایی را اتخاذ کنند تا این ۱۴ میلیارد دلار راحت تر به دست مردم برسد که راه‌های متعددی چون اعطای کالابرگ الکترونیکی و یا آنکه تخصیص آن به صورت نقدی و غیرنقدی وجود دارد که این موضوعات باید در کمیسیون پخته شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است هفته آینده یک جلسه ۴ ساعته برای بررسی این موضوع برگزار شود و همچنین تحولات منطقه هم در آن جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.