ارتباط با ما در

امیدوارم صادرات نفت ایران ادامه داشته باشد

رئیس جمهور روسیه امروز شنبه ابراز امیدواری کرد که به باوجود اقدامات و هشدارهای آمریکا، صادرات نفت ایران همچنان ادامه داشته باشد.

منتشر شده

«ولادیمیر پوتین» در اظهارات خود افزود: امیدوارم با وجود تلاش‌های آمریکا برای توقف صادرات نفت ایران، صادرات نفت این کشور همچنان ادامه داشته باشد.

وی در مورد تصمیم عربستان سعودی و برخی کشورهای دیگر برای جبران کمبود به وجود آمده در بازار نفت به دلیل تحریم نفت ایران گفت: من از هر گونه تصمیم عربستان برای افزایش تولید نفت بی اطلاع هستم.

پوتین در ادامه گفت: امیدوارم چنین چیزی (افزایش تولید نفت عربستان برای جبران تحریم نفتی ایران) رخ ندهد اما اگر بخواهیم به صورت تئوریک صحبت کنیم ما و اوپک توافق کرده‌ایم که سقف تولید را افزایش ندهیم.

رئیس جمهور روسیه افزود: ما تا کنون هیچگونه اطلاعاتی از شرکای عربستانی خود و یا کشور دیگری و همچنین سایر اعضای اوپک مبنی بر اینکه آنها آماده ترک این توافق (عدم افزایش سقف تولید) هستند دریافت نکرده‌ایم.

وی در مورد واکنش‌های جهانی به تحریم نفتی ایران نیز گفت: من در مورد اینکه بازار جهانی انرژی چه واکنشی را به تحریم نفتی ایران نشان می‌دهد اطلاعی ندارم.

آمریکا مدعی شده که امارات و عربستان سعودی اعلام کرده‌اند که کمبود بوجود آمده در بازار جهانی نفت که در پی تحریم نفتی ایران بوجود می‌آید، جبران می‌کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.