ارتباط با ما در

بطحایی:

در حال پیگیری وضعیت معلمان بازداشتی هستیم/ نظام آموزش و پروش باید اصلاح شود

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: بارها و بارها از سوی آموزش و پروش اعلام شد که ما این آمادگی را داریم فضایی را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم که مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کنند زیرا معتقد هستیم که باید نظام آموزش و پروش اصلاح شود و این امر با همکاری و همدلی همکاران ما صورت می‌گیرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی – وزیر آموزش و پرورش از پیگیری وضعیت معلمان بازداشتی خبر داد و گفت: ما این آمادگی را داریم فضایی را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم که مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کنند زیرا معتقد هستیم که باید نظام آموزش و پروش اصلاح شود و این امر با همکاری و همدلی همکاران ما صورت می‌گیرد.

سید محمد بطحایی درباره  آخرین  وضعیت معلمان بازداشتی گفت: پیگیر این موضوع در آموزش و پروش هستیم و انشاالله با مساعدت‌های قانونی و تلاش همکاران این مشکل برطرف خواهد شد.وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: علی‌رغم توجه و تذکراتی که پیش از این داده شده بود بعضی از همکاران بنده به این تذکر توجه نکردند و در ساعت مدرسه که حق دانش آموزان و متعلق به آنها بوده است دست به تجمع زدند.

وی ادامه داد: یعنی همکاران برای پیگیری مطالباتشان از حق دانش آموزان استفاده کردند که این خیلی برای جامعه آموزش و پروش  پسندیده نیست.بطحایی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر اعتراض معلمان در ساعت مدرسه درست نیست، کجا و چگونه باید مطالبات خود را پیگیری کنند،‌ عنوان کرد: پیش از این هم روش‌هایی بوده است ، جمع می‌شدند و مطالبات خود را بیان می کردند. وی تاکید کرد: بارها و بارها از سوی آموزش و پروش اعلام شد که ما این آمادگی را داریم فضایی را در اختیار معلمان عزیز قرار دهیم که مطالبات و پیشنهادات خود را بیان کنند زیرا معتقد هستیم که باید نظام آموزش و پروش اصلاح شود و این امر با همکاری و همدلی همکاران ما صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پروش خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم حق و حقوقی از دانش آموزان تضیع شود و ما باید ضمن رعایت این امر مشکلات را بیان کنیم.وی درباره تعیین تکلیف تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش و پروش نیز گفت: برای تکمیل ظرفیت اگر کسی را هم بخواهیم، از بین افرادی انتخاب خواهیم کرد که سال گذشته در آزمون شرکت کرده‌ و نمره لازم را بدست آورده‌اند.

بطحایی تاکید کرد: برای استخدام و آزمون جدید با سازمان اداری استخدامی کشور برنامه‌هایی را آغاز کرده‌ایم و کارهای کارشناسی در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای آزمون‌های تکمیل ظرفیت کارهای مقدماتی انجام شده، به سازمان اداری و استخدامی درخواست داده‌ایم و به محض این که این سازمان تکلیف را روشن کند آزمون را برگزار خواهیم کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.