ارتباط با ما در

نعیمی‌پور، عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با جامعه ایرانی:

اصلاح‌طلبان از ترس مرگ خودکشی نکنند/ از شترسواری دولا دولا پرهیز شود/ شورای عالی سیاست‌گذاری ره به‌جایی نمی‌برد

نعیمی پور در خصوص ورود تندروها در عرصه سیاست یادآور شد: تندروها همواره کار خود را انجام دادند و با مسائل خاص خود درگیر هستند، اما اصلاح‌طلبان نباید از ترس مرگ خودکشی کنند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- نعیمی پور، عضو حزب اتحاد ملت ابراز کرد: چهارچوب اصلاح‌طلبی در یک جمله خلاصه می‌شود. باید بر اساس آن منافع مردم رقم خورد و از روش‌های ابهام‌آمیز جلوگیری به عمل آید و از شترسواری دولادولا پرهیز شود.

امروز بسیاری از رأی‌دهندگان به حسن روحانی که بابت مشکلات پیش‌آمده، بیش از دولت روحانی اصلاح‌طلبان را مقصر می‌دانند و نسبت به حضور در انتخابات آینده دچار تردید شده‌اند.

در همین رابطه برخی از اصلاح‌طلبان براین عقیده هستند که اصلاح‌طلبان باید با نیروی خود که به معنای واقعی یک اصلاح‌طلب است، به میدان انتخابات در آینده ورود پیدا کند، اما گروه دیگری بر این اعتقاد هستند که این کار از سوی نیروهای اصلاح‌طلب سبب خواهد شد تا مجدد نیروهای تندرو مانند گروه احمدی‌نژاد قدرت را در دست‌گیرند.

سعید حجاریان دراین‌باره گفته «انتخابات به معنای کنونی آن، مصداق گدایی قدرت است. اصلاحات صدقه بگیر نیست و اگر مکنت دارد، باید با اتکا به آن به بازار سیاست برود.» در مقابل او بهزاد نبوی معتقد است که «آقایان ناطق، علی لاریجانی و علی مطهری و باهنر اصلاح‌طلب نیستند، اما اصولگرای میانه‌رو به‌حساب می‌آیند و به منافع کشور فکر می‌کنند. همه میانه‌روهای صلاح طلب و اصولگرا باید متحد شوند والا مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را به تندروها می‌بازیم.»

محمد نعیمی پور، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با جامعه ایرانی در رابطه با اظهارنظر سعید حجاریان و بهزاد نبوی درباره آینده انتخابات و نقش اصلاح‌طلبان در آن گفت: اصلاح‌طلبان مدت‌ها است که رفتار منفعلانه خود را توجیه می‌کنند و مطرح می‌سازند راهی جز این نداریم و مصلحت چنین اقتضا می‌کند تا به افرادی تکیه کنیم که از برنامه‌های آن‌ها و نحوه اعتقادشان به مردم خبر نداریم، با این شیوه به‌طورکلی موافق نیستم و آن را رد می‌کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: اصلاح‌طلبان باید زمین‌بازی خود را داشته باشند و به‌گونه‌ای حرکت کنند که بابت رأی مردم نگرانی به وجود نیاید و این مسئله نیازمند آن است که از اکنون فعال‌تر باشیم که در غیر این صورت و با توجه به رفتار منفعلانه سرمایه اجتماعی به‌طور کامل از دست خواهد رفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این رابطه اظهار داشت: طراحی برنامه‌های مناسب برای انتخابات در چارچوب اصلاح‌طلبی از همین‌الان نیاز است.

نعیمی پور دراین‌باره ابراز کرد: چارچوب اصلاح‌طلبی در یک جمله خلاصه می‌شود. باید بر اساس آن منافع مردم رقم خورد و از روش‌های ابهام‌آمیز جلوگیری به عمل آید و از شترسواری دولادولا پرهیز شود.

وی در خصوص ورود تندروها در عرصه سیاست یادآور شد: تندروها همواره کار خود را انجام دادند و با مسائل خاص خود درگیر هستند، اما اصلاح‌طلبان نباید از ترس مرگ خودکشی کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره راهکار اصلاح‌طلبان جهت از دست ندادن نتیجه انتخابات مطرح کرد: شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باید در این رابطه پاسخگو باشد.

نعیمی پور درباره پیشنهاد خود به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان افزود: هیچ پیشنهادی به شورای سیاست‌گذاری ندارم، فقط می‌دانم روش‌های این شورا ره به‌جایی نمی‌برد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.