ارتباط با ما در

نوبخت در واکنش به پیشنهاد افزایش یارانه‌ها مطرح کرد:

بدهی ۵هزار میلیاردی احمدی‌نژاد به بانک مرکزی

دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی- رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درخصوص افزایش یارانه‌ها به ۹۰۰ هزار تومان گفت: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان یارانه برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ یارانه را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اظهارنظر برخی از مسئولان سابق کشور درباره افزایش میزان یارانه‌ها و تاثیر آن بر روی افکار عمومی گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند، با این نوع حرف‌هایی که مبانی درست محاسباتی ندارد و یا با یک فروزی(افروختنی) مطرح شود که این فروز قابل انجام نیست مردم تحت تاثیر این نوع مسائل قرار بگیرند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: همین ۴۵هزار و پانصد تومان با همان ارقام قبلی بالغ بر ۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.

وی تاکید کرد: مرتبا بانک مرکزی در حال پیگیری این مطالبات از دولت است و دیوان محاسبات پرونده تشکیل داده است.

وی ادامه داد: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

نوبخت گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند که چنین صحبت‌هایی بر رویشان تاثیرگذار باشد.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. رحمان محمدی اصل

    سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در ۲۳:۰۴

    آقای نوبخت اگر یادتان باشد دولت با اتخاذ سیاست های پیدا و پنهان از شهریور 96 نرخ ارز را افزایش داد تا کسری بودجه خود را تأمین و ذخایر ارزی خویش را تکمیل کند و امسال که نرخ دلار تا 20 هزار تومان افزایش یافته و ملت مظلوم ایران را به خاک سیاه نشاند شما برای فرار از پاسخگویی به مردم ستم دیده از مقام سخنگویی استعفا دادید و دولت نیز تا این لحظه برای خود سخنگویی انتخاب نکرده تا مردم با سؤال جواب از ایشان به حقیقت موضوع پی نبرند با این حال جنابعالی کما فی السابق اخباری را که به نفع دولت است اعلام و نظریات مخالفان دولت را نقد و هر کجا دفاع از دولت لازم باشد حرفهایی را که باید سخنگو بزند شما می زنید ولی کسی نیست به سؤالات مردم پاسخ دهد.

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.