ارتباط با ما در

تاثیر دیدار مدیران گاج و قلمچی برای مشق شب؛

آیت الله جعفر سبحانی:حذف مشق شب خلاف قرآن و حدیث است

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور عنوان کردند: اینکه امروز برخی مدارس و اساتید از تکلیف دادن به شاگرد و دانش آموز خود داری می کنند، بسیار کار غلطی است که باید اصلاح شود، رمز پیروزی مردان بزرگ همین است که در معرض مشکلات قرار گیرند تا پرورش یابند.

منتشر شده

جامعه ایرانی – آیت الله جعفر سبحانی با انتقاد از حذف مشق شب دانش آموزان گفت: این شیوه خلاف قرآن، حدیث و سیره بزرگان و علما است، امیدوارم وزیر آموزش و پرورش از این نظر برگردد و همان شیوه سابق خوب بود.

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور عنوان کردند: اینکه امروز برخی مدارس و اساتید از تکلیف دادن به شاگرد و دانش آموز خود داری می کنند، بسیار کار غلطی است که باید اصلاح شود، رمز پیروزی مردان بزرگ همین است که در معرض مشکلات قرار گیرند تا پرورش یابند.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه تجربه به بشر ثابت کرده رسیدن به مقام بالا با زحمت میسر می شود، عنوان کرد: اخیرا آموزش و پرورش تکلیف شب بچه ها را حذف کرده است. سال ها تجربه نشان داده، بچه ها بعد از برگشت از مدرسه باید مشغول کار و مرور درس شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه نباید بچه ها را ننر بار آورد، ادامه داد: با این شیوه بچه ها به جایی نمی رسند؛ باید تکلیف داشته باشند و مغزشان کار کند.

وی افزود: این شیوه و حذف تکلیف خلاف قرآن، حدیث و سیره بزرگان و علما است، امیدوارم وزیر آموزش و پرورش از این نظر برگردد و همان شیوه سابق خوب بود.

چند کاربر توییتر، با اشاره به عکس‌های دیدار  چند روز گذشته از اظهارنظر دو فر از علما درباره‌ی مشق شب دانش آموزان، آن را به دیدار مدیران موسسات کنکوری گاج و قلمچی مرتبط خوانده‌اند.

علی اکرمی در این باره نوشت: «مدیران موسسات #گاج و #قلمچی و … به دیدار مراجع می‌روند و از ایشان فتوا می‌گیرند که حذف مشق شب خلاف قرآن و سنت و سیره است. یکی از این موسسات سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان به #صداوسیما آگهی داده است. #مافیای_کنکور #مافیای_کتب_کمک_درسی»

سینا قنبرپور هم نوشت: «آیت الله سبحانی درباره #مشق_شب اظهارنظر کرده‌اند. ١٧ آذر مدیر موسسه #گاج به #قم رفته و در #حوزه_علمیه و نزد علما گفته حذف مشق شب موجب کشیده شدن #دانش_آموزان به #فضای_مجازی می‌شود. آقای #گاج حذف #مشق_شب کاسبی شما را به هم ریخته. به نظر در دنیای ارتباطات باید روش‌های نوین #آموزشی داشت».

صادق حسینی نیز نوشته است: «موسسات #کنکور آن‌قدر وقیح شده‌اند که برای تداوم #سود_نجومی کتاب و کلاس و برنامه‌های کمک آموزشی کنکور محور؛ از نهاد مرجعیت؛ سواستفاده می‌کنند. عکس‌های خبرگزاری تقریب از دیدار اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با آقای سبحانی از مراجع تقلید».

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. ابوالفضل

    سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۱

    اره ولی هم بچه ها رو از مدرسه بیزار کرده هم پدر و مادر رو خسته کرده هم کلی استرس به بچه های کوچک میده. بابا کلاس زیبا نویسی بذارید. همین مشق شب یکی از علل بچه دار نشدن بابا. چون والدین رو کامل درگیر مدرسه کرده . ساعت 7/5 صبح هم برای بچه دبستانی خیلی زوده و همش استرسه. بابا بچه ساعت 8/5 بره مدرسه تا 12/5 . 4 ساعت آموزشی کافی نیست مگه؟؟!!

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.