ارتباط با ما در

الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی برای شهرداری تهران

حتما تلاش جمعی این خواهد بود آنچه که برای شهر موثرتر و کار آمدتر اتفاق بیفتد و امیدواریم انتخابی که صورت می‌گیرد در همین راستا باشد.

منتشر شده

جامعه ایرانی- الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران درباره احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی برای شهرداری تهران گفت: اینکه آقای هاشمی حتما رییس شورا می‌مانند را نمی‌توان قاطع گفت و بستگی به اجماع عمومی سه شنبه دارد.

الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با جامعه ایرانی درباره انتقادها در مورد به تاخیر افتادن انتخاب شهردار و همین طور عدم ثبات مدیریت شهری در دوره اصلاحات گفت: به هر حال تلاش مجموعه شورا این بود که ثبات مدیریت شهری حفظ شود. با توجه به مسائلی که طی ۱۵ ماه گذشته متاسفانه رخ داد شورا سعی کرد که دوباره شوک جدیدی به وقوع نپیوندد و نظر اکثریت شورا همین موضوع بود و به عنوان توافق جمعی اعلام شد که به هر شکل ممکن و با تمام ظرفیت‌ها تلاش کنند تا این ثبات مخدوش نشود منتهی به نظر می‌رسد که همه امکان‌ها و سازوکارهای ممکن برای ثبات مدیریت شهری جواب نداد.

پیگیری‌های ماندن افشانی به معنی رو در روی قانون ایستادن نبود

فخاری اضافه کرد: پیگیری‌های شورای شهر برای ماندن آقای افشانی از این جهت بود که می‌خواستیم ثبات مدیریت شهری که طی این ۱۵ ماه دچار مشکل شده بود بیش از این مساله دار نشود ولی این اقدامات به معنی رو در روی قانون ایستادن و یا چانه‌زنی با قانون نیست کلیت شورا به هرحال موظف و متعهد به رعایت قانون در چارچوب وظایف خود است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در پایان با اشاره به کاندیدا شدن احتمالی محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران، گفت: به هر حال انتخاب جمعی این بود به اتفاق اکثریت آرا آقای هاشمی ریاست شورا را برعهده گیرند و ایشان تمام تلاش خود را کردند که شورا با انسجام و روش های دموکراتیک بتواند کار خود را انجام دهد و خب در سال دوم ایشان با رای کامل اعضا انتخاب شدند.

وی افزود: بنابراین شورا رییس منتخب خود را که با رای قاطع انتخاب کرد را برای حضور در شورا تثبیت کرده است. باید دید نظر اکثریت چه خواهد بود حتما تلاش جمعی این خواهد بود آنچه که برای شهر موثرتر و کار آمدتر اتفاق بیفتد و امیدواریم انتخابی که صورت می‌گیرد در همین راستا باشد. اینکه آقای هاشمی حتما رییس شورا می‌مانند را هم نمی‌توان قاطع گفت و بستگی به اجماع عمومی جلسه فردا (سه‌شنبه) دارد.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.