ارتباط با ما در

ادامه ماجراهای رئیس دولت نهم و دهم در توییتر؛

احمدی‌نژاد تنها اکانتی که از سوی موساد فالو می‌شود

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم از زمان پایان یافتن مسئولیتش در این سمت، سعی کرده از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر با مخاطبان داخلی و بعضاً بین‌المللی ارتباط برقرار کند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– احمدی‌نژاد در حساب توییتری خود هر بار باعث یک خبرسازی تازه می‌شود. این بار درخواست اکانت موساد برای فالوبک گرفتن از او و این نکته که احمدی‌نژاد تنها اکانتی است که از سوی موساد فالو می‌شود، خبرساز شد.

به گزارش جامعه ایرانی، محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم از زمان پایان یافتن مسئولیتش در این سمت، سعی کرده از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر با مخاطبان داخلی و بعضاً بین‌المللی ارتباط برقرار کند.

پیش‌ازاین نیز موساد در توییتی پاسخ یکی از مطالبی که محمود احمدی‌نژاد توییت کرده بود را داده و سروصدا به راه انداخته بود.

احمدی‌نژاد نوشته بود: «روز پر کاری داشتم ولی همیشه برای توییتر وقت می‌گذارم.»

موساد در پاسخ به او نوشته بود: «پر کار؟ تو تمام روز داشتی بای واچ  تماشا می‌کردی. کسی که تو را زیر نظر داشت حوصله‌اش سر رفت، رفت خانه!»

این اکانت منصوب به موساد که تاکنون هیچ شخصیت یا سازمانی را فالو نمی‌کرد، احمدی‌نژاد را فالو کرده و پس‌ازآن زیر یکی از توییت های احمدی‌نژاد از او خواسته که به او فالو بک بدهد.

سابق بر این نیز روزنامه واشنگتن‌پست گزارشی از فعالیت توییتری احمدی‌نژاد منتشر کرده بود. در این گزارش آمده: احمدی‌نژاد در توئیتی نوشت: “با سخت‌کوشی اخلاق‌مدارانه، انشاء الله (تیم فوتبال) دانشگاه میشیگان به روز‌های عظمتش بازخواهد گشت”.

احمدی‌نژاد قبلاً چند بار از حضور غیرمنتظره و فعال توئیتری‌اش برای اظهارنظر درباره ورزش‌های آمریکا استفاده کرده بود، اما اظهارنظر‌های قبلی درباره مواردی بود که در آن سوپراستار‌هایی مانند لبرون جیمز و سرنا ویلیامز درگیر نگرانی‌های سیاسی یا اجتماعی بوده‌اند. روز سه‌شنبه بار دیگر رئیس‌جمهور تندرو سابق ایران، به ورزش بازگشت. این بار، اما تیم فوتبال میشیگان را به طور مستقیم تشویق کرد.

واشنگتن‌پست در ادامه با لحنی طنزآلود نوشت: “برای اینکه مبادا کسی فکر کند که این توئیت احساسات کسانی امثال کالین کوئرد یا لی کروسو باشد، احمدی‌نژاد (عبارت) ‘انشاء الله’ – معادل عربی ‘اگر خدا بخواهد’- را اضافه کرد”.

گفتنی است که کوئرد و کروسو دو شخصیت وزرشی سرشناس در آمریکا هستند. کوئرد، گزارشگر ورزشی، و کروسو مربی و کارشناس فوتبال است.

توئیت احمدی‌نژاد در پاسخ به یکی از هواداران تیم فوتبال میشیگان نوشته شده که خودش هم به توئیت قبلی احمدی‌نژاد درباره لیگ فوتبال ملی آمریکا پاسخ داده بود. به گفته واشنگتن‌پست این هوادار احتمالاً هرگز توقع نداشت احمدی‌نژاد توئیت او را بخواند چه برسد به اینکه به آن پاسخ بدهد. پاسخ احمدی‌نژاد به کاربر آمریکایی باعث شد کاربران دیگری هم سؤالاتی از احمدی‌نژاد بپرسند.

به نظر می‌رسد که اظهارنظر‌های احمدی‌نژاد درباره ورزش‌های آمریکا، او را محبوب برخی کاربران آمریکایی کرده است. برخی او را با نام کوچک “محمود” خطاب می‌کنند و برخی دیگر هم از او می‌خواهند که بازی‌ها و آینده ورزش در کشورشان را “پیش‌بینی” کند.

احمدی‌نژاد در ژانویه ۲۰۱۷، توئیتر انگلیسی خود را به راه انداخت و چندین بار از این شبکه برای بیان انتقاداتش درباره بی‌عدالتی‌های ساختاری، بخصوص در آمریکا، استفاده کرده است. او چند بار هم در انتقاد از دونالد ترامپ توئیت کرده است.

به گفته واشنگتن‌پست، واضح بود که احمدی‌نژاد حال تعامل با کاربران ناشناخته را داشت. او به چندین کاربر غیرمعروف پاسخ داده و ظاهراً حتی به آن‌ها کلمات فارسی – مانند سلام، تشکر و ببخشید- یاد داده است.

در زیر یکی از توئیت‌های اخیر احمدی‌نژاد، یکی از کاربران آمریکایی از او خواسته که حسابش را دنبال کند. احمدی‌نژاد هم در پاسخ به او گفته “معمولاً چه چیزی پست می‌کنی قربان؟ “. این پاسخ احمدی‌نژاد تعجب یک کاربر دختر را برانگیخت. این دختر پس از گفتن “وای خدای من”، خطاب به احمدی‌نژاد نوشت: ” آقای احمدی‌نژاد، سلام، من را در توئیتر دنبال کنید. تشکر”. رئیس‌جمهور سابق به این دختر هم پاسخ داد و از او پرسید چه مقالاتی می‌نویسد.

این دختر علاوه بر نوشتن گزارش درباره استرالیا، کیف هم می‌سازد. او کیف‌هایی ساخته و روی آن‌ها نام شهر‌های ایران را نوشته است. احمدی‌نژاد در پاسخ گفته این کیف‌ها “کار جالبی” است.

 

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. محمود توتونچی

    پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ در ۱۴:۳۴

    احمدی نژاد کسی که دهن سبزها رو سرویس کرد

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.