ارتباط با ما در

حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفتگو با جامعه ایرانی:

رشد و ترقی در صنعت، معدن و تجارت از برنامه رحمانی است

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس رحمانی را فردی با انگیزه برای وزارت صمت دانست و گفت: توجه به صنعت و رشد و ترقی در صنعت، معدن و تجارت از برنامه رحمانی است.

منتشر شده

جامعه ایرانی – ابوالفضل حسن بیگی گفت: امیدواریم آقای رحمانی مشکلات موجود در وزارتخانه را حل و فصل کند.

ابوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جامعه ایرانی با اشاره به معرفی رضا رحمانی به مجلس از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای رحمانی فردی متدین، انقلابی، جانباز، متدین و زحمتکش است.

وی افزود: سه دوره نمایندگی مجلس و هشت سال ریاست کمیسیون صنایع و معادن از وی فردی با تجربه و توانمند ساخت. همچنین حضور وی در وزارت صنعت و رسیدن به جایگاه قائم مقامی وزیر هم نشان از لیاقت و شایستگی وی بوده است.

امیدواریم آقای رحمانی با اجرای برنامه های خود هم تحریمها را ناکارآمد کند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی صمت تاکید کرد: با توجه به شرایطی که در کشور و وزارتخانه بوجود آمده و همچنین مشکلات ناشی از تحریمها، امیدواریم آقای رحمانی با اجرای برنامه های خود هم تحریمها را ناکارآمد کند و هم موجب یاس دشمنان نظام بخصوص ترامپ رئیس جمهور آمریکا در فشار به ملت ایران شود.

حسن بیگی افزود: معرفی آقای رحمانی به مجلس برای تصدی وزارت صمت، با استقبال خوب نمایندگان مواجه شد که نه تنها اینجانب بلکه بسیاری از نمایندگان به وی رای خواهند داد و قطعا وی از مجلس رای بالایی می گیرد.

وی با بیان اینکه در گذشته وزارت بازرگانی از وزارت صنعت جدا بود، گفت: دولت لایحه تفکیک وزارتخانه صمت را به مجلس داد اما مجلس با این لایحه مخالفت کرد که امیدواریم آقای رحمانی مشکلات موجود وزارتخانه را با انتصاب مدیران لایق و شایسته حل و فصل کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.