ارتباط با ما در

محققان مطرح کردند

علایم حمله قلبی در پای شما است

داشتن مچ پای ورم کرده می‌تواند از نشان‌های اولیه بیماری قلبی باشد. حملات قلبی نشانه‌ای از بیماری قلبی هستند که طی آن جریان خون به دلیل تجمع مواد چرب مسدود می‌شود.

منتشر شده

جامعه ایرانی– علایم حمله قلبی می‌تواند از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشد، اما اصلی‌ترین علایم شامل درد قفسه سینه، مشکل در تنفس و احساس سرگیجه است. اما اگر این یک نشانه را در پای خود دارید با خطر آنفارکتوس میوکارد یا سکته قلبی روبرو هستید.
به گزارش جامعه ایرانی به نقل از نشریه اکسپرس، حملات قلبی یک فوریت پزشکی جدی هستند که نیازمند درمان و رسیدگی فوری هستند.
این شرایط که نام دیگرش آنفارکتوس میوکارد است، به دلیل انسداد ناگهانی جریان خون در قلب اتفاق می‌افتد. بدون خون کافی قلب به شدت آسیب می‌بیند و ممکن است جان فرد را تهدید کند.
داشتن مچ پای ورم کرده می‌تواند از نشان‌های اولیه بیماری قلبی باشد. حملات قلبی نشانه‌ای از بیماری قلبی هستند که طی آن جریان خون به دلیل تجمع مواد چرب مسدود می‌شود.
ورم که نام دیگرش آماس است، به دلیل تجمع مایع در قوزک پا ایجاد می‌شود. دیوید نیوبای، پروفسور بنیاد قلبی بریتانیا گفت: «این شرایط را نباید نادیده گرفت، به خصوص اگر مچ پا واقعا بزرگ شود، چراکه این امر نشانه نارسایی قلب است اما مسئله اینجا است که ورم کردن قوزک پا امری شایع است که می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد.»
وی در ادامه افزود: «این مسئله می‌تواند در پی استفاده از برخی قرص‌ها اتفاق بیفتد- برای مثال قرص فشار خون می‌تواند منجر به ورم قوزک پا شود.»
بیماری کلیه، بیماری ریه، سوءتغذیه و بیماری کبد همگی منجر به آماس می‌شوند. اما بهترین انتخاب در زمان ورم قوزک پا مراجعه به پزشک است. چراکه ممکن است این مسئله از علایم حمله قلبی باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.