ارتباط با ما در

حسن رسولی عضو شورای شهر تهران:

تهران شهردار دارد و افشانی به کارش ادامه می‌دهد

عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز پایتخت شهردار دارد و اصلا نیازی نیست که به فکر فرد دیگری باشیم. آقای محمدعلی افشانی شهردار تهران هستند و همچنان به وظایف خود در این حوزه عمل می‌کنند.

منتشر شده

جامعه ایرانی حسن رسولی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و عضو شورای شهر تهران در واکنش به شایعاتی درباره علت استعفای عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی برای تصدی شهرداری تهران، اعلام کرد: هنوز پایتخت شهردار دارد و اصلا نیازی نیست که به فکر فرد دیگری باشیم. آقای محمدعلی افشانی شهردار تهران هستند و همچنان به وظایف خود در این حوزه عمل می‌کنند.

تاکید می‌کنم که آقای افشانی شهردار تهران هستند

خزانه‌دار شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا ابلاغیه‌‌ای از مجلس یا وزارت کشور به شورای شهر تهران درباره سرنوشت شهردار تهران، ارسال شده است، گفت: هنوز چیزی برای ما در شورای شهر ارسال یا ابلاغ نشده است و باز هم تاکید می‌کنم که آقای افشانی شهردار تهران هستند و در این وضعیت نیازی نیست که به گزینه دیگری فکر کنیم.

تا امروز صحبتی درباره نامزدی آقای آخوندی مطرح نشده است

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا برخی استعفای آقای آخوندی را مرتبط با نامزدی برای شهرداری تهران دانسته‌اند، خاطرنشان کرد: در ابتدای فعالیت شورای شهر تهران که قرار بود گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران مطرح شوند، صحبت‌هایی نیز درباره آقای عباس آخوندی مطرح شد ولی در نهایت این صحبت‌ها به جایی نرسید و امروز آقای افشانی شهردار تهران هستند و تا امروز نیز صحبتی درباره نامزدی دوباره آقای آخوندی مطرح نشده است و شورا تاکنون به بررسی و یا طرح هیچ گزینه‌ای ورود نکرده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.