ارتباط با ما در

در حاشیه جلسه هیأت دولت

نوبخت استعفا داد

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران پیرامون تغییر در سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: ترجیح دادم برای اینکه زمینه در اصلاح کابینه داوطلبانه شخصا خواستم از همه مسولیت های دولت کناره گیری کنم.

منتشر شده

جامعه ایرانی– رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت گفت: برای اینکه زمینه در جهت اصلاح و بهبود در کابینه فراهم باشد و دست رئیس‌جمهور باز باشد، داوطلبانه بدون ارتباط ارز با سازمان برنامه درخواست کنم از همه مسئولیت‌های موجود دولت کناره‌گیری کنم.

محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مصوبات امروز جلسه هیات وزیران عنوان کرد: تصویب آیین‌نامه واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی را داشتیم و قرار شد این واحدها را به افراد تحت پوشش واگذار کنیم.

وی افزود: حدود ۱۲ میلیارد تومان برای جبران خسارتی که قبلا به استان خراسان جنوبی وارد شده و ۱۰ میلیارد تومان هم برای تنش آبی و تسریع در آبرسانی با تانکر به روستاهای خراسان جنوبی به تخصیص داده شد. بخشی از جلسه امروز هم به بیانات روحانی درباره رخدادهای روز و میلاد امام هشتم اختصاص داشت.

معاون رییس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت در مورد موضوع تغییرات و احتمال برکناری خود گفت: التفات داشته باشید بعد از نابسامانی در بازار ارز و مردم عزیز ما از آثار سو این نابسامانی متضرر شدند؛ انتظار مردم این بود که وضعیت ارز بهبود پیدا کند. عده‌ای بهبود را با ترمیم و تعمیر تیم اقتصادی دولت همراه دانستند.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که موضوع ارز و سیاست‌های ارزی به بانک مرکزی یا نابسامانی در بازار کالا مرتبط ست و ارتباطی به سازمان برنامه و بودجه ندارد گفت: با این حال من ترجیح دادم برای اینکه زمینه در جهت اصلاح و بهبود در کابینه فراهم باشد و دست رئیس‌جمهور باز باشد، داوطلبانه بدون ارتباط ارز با سازمان برنامه درخواست کنم از همه مسئولیت‌های موجود دولت کناره‌گیری کنم. من مردم را دوست دارم و حال که بودن من نفعی به مردم نمی‌رساند، شاید بیرون رفتن من کمک کند.

نوبخت با بیان اینکه برخی گفتند فداکاری می‌شود، بعد گفتند فضاسازی شده تا تسویه‌حساب سیاسی شود، گفت: من از همه خواهش می‌کنم؛ بیش از هر چیزی باید نگران مردم باشیم. باید نگران وضعیت اقتصادی  باشیم. نظام در وضعیت فشارهای خارجی است و وقت تسویه حساب‌سیاسی نیست. با صمیمیت عرض می‌کنم، لحظه شماری می‌کنم مسئولیتم را به عنوان معلم در کلاس و در کنار دانشجویانم ادامه دهم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.