ارتباط با ما در

اعلام سه روز عزای عمومی در پی کشته شدن 11 مسافر در حادثه ترمینال

آخرین اخبار از تصادف دلخراش اتوبوس با نفتکش در سنندج

استاندار کردستان در پیامی نوشت: جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام کرده و امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– در پی حادثه دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج با تانکر حامل مواد سوختی در نیمه‌شب گذشته، بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن حضور در محل و تاکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از، پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان در پیام بهمن مرادنیا، استاندار کردستان که ساعاتی پس از وقوع این حادثه منتشر شد، آمده است:

سانحه‌ی دردناک پیش آمده شامگاه گذشته برای اتوبوس مسافربری در ترمینال سنندج و جان باختن تعدادی از همشهریان و هموطنان‌ عزیزمان، بدون شک یکی از تلخ‌ترین خاطرات زندگی و کاری اینجانب است. بدین‌ وسیله ضمن ابراز تأثر قلبی و تسلیت به بازماندگان و آرزوی صبوری برای آنان از درگاه ایزد منان، برای ارواح جان‌باختگان این حادثه قرین رحمت و مغفرت واسعه‌ی الهی را مسئلت می‌کنم.

همچنین به دستگاه‌های ذیربط دستور اکید داده می‌شود تا گزارش فوری و دقیقی از جزئیات و علت وقوع این سانحه را تهیه و اعلام کنند و جهت ادای احترام به خانواده‌های عزیز و داغدار این حادثه، سه روز را در استان کردستان عزای عمومی اعلام کرده و امیدوارم خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، مراتب تسلیت اینجانب را به عنوان برادری داغدار که شریک غم و همواره در کنار این عزیزان خواهد بود، پذیرا باشند.

در حال حاضر و تا ساعت اعلام این خبر آخرین آمار از قربانیان این حادثه تلخ ۱۱ نفر و تعدادی زخمی اعلام شده و تعدادی مصدومین نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند. ضمن ابراز تسلیت و همدردی با بازماندگان و تمامی همشهریان سنندجی و مردم کردستان، جزئیات بیشتری از این حادثه دردناک به اطلاع مردم خواهد رسید .

۱۱ کشته و ۹ زخمی در حادثه ترمینال سنندج/ احتمال افزایش قربانیان/ جستجو برای یافتن مفقودین

سخنگوی سازمان اورژانس با اعلام آخرین آمار قربانیان و مجروحان تصادف اتوبوس مسافربری با نفتکش در سنندج از ادامه عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی خبر داد.

مجتبی خالدی در مورد جزئیات و تلفات حادثه ترمینال سنندج اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز حادثه‌ تصادف اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت اعلام شد که موجب حریق این سه خودرو شده بود و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر فوت کردند و ۹نفر به مراکز درمانی اعزام شدند .

وی بااشاره به احتمال افزایش آمار قربانیان حادثه همچنین گفت: این تصادف موجب آتش گرفتن خودروها شده بود که آتش با حضور عوامل اتش نشانی اطفا شد.

سخنگوی اورژانس تاکید کرد:  عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد.

همچنین سردار حمیدی فرمانده پلیس راه نیز با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: احتمالا نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز آن علت این حادثه باشد.

photo_2018-07-11_02-04-24

photo_2018-07-11_02-04-28

photo_2018-07-11_02-04-31

photo_2018-07-11_02-04-39

photo_2018-07-11_02-04-43

به گزارش ایسنا،  در این حادثه یک تانکر حمل نفت مازود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری سنندج- تهران هنگام خروج اتوبوس از ترمینال مسافربری سنندج برخورد منجر به آتش سوزی اتوبوس شد.

لازم به ذکر است؛ طی دو روز گذشته این دومین مورد از حادثه آتش سوزی اتوبوس در سنندج بوده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.