ارتباط با ما در

رحمانی فضلی، در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از حادثه تجاوز به دختران ایرانشهری

برخی اتفاقات در جامعه رخ می‌‌دهد که اگر قوه قضاییه با سرعت و دقیق وارد عمل شود و عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد بازدارندگی خواهد داشت

منتشر شده

جامعه ایرانی– وزیر کشور با بیان اینکه طبق گزارش رسمی ما آسیب‌دیده‌های حادثه ایرانشهر تنها ۴ مورد است, گفت: قوه قضائیه موضوع را دقیق و سریع پیگیری کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه ایرانشهر اظهار کرد:  حادثه ایرانشهر با آن رقمی که اعلام می‌کنند نبوده است، آنچه که گزارش رسمی به ما شده و شکایت نیز از آن شده است ۴ مورد است؛ البته در بازجویی از این افراد دستگیر شده ادعا کرده‌اند که موارد دیگری نیز بوده‌ است اما هنوز آن موارد اثبات و مشخص نشده است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه مسئول این کار است و باید موضوع را به صورت دقیق، جدی و سریع پیگیری کنند تا انشاءالله بتوانیم با اقدام سریع بازدارندگی ایجاد کنیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات در جامعه رخ می‌‌دهد که اگر قوه قضاییه با سرعت و دقیق وارد عمل شود و عادلانه و منصفانه برخورد جدی داشته باشد بازدارندگی خواهد داشت و اگر همین موضوع ۶ ماه یا یک سال طول بکشد و بعد حکمی صادر شود قدرت بازدارندگی خود را از دست خواهد داد و حتی در برخی موارد آنها مدعی و طلبکار نیز می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم در سایه امنیتی و انتظامی و همچنین قضایی که مسئول پیگیری این امور هستند با دقت و سرعت و جدیت مسائل حل شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.