ارتباط با ما در

غلامرضا انصاری:

حمله به دولت سرشاخه نشستن و از بن بریدن است/این کار تنها به دولت آسیب‌ نمی‌زند بلکه کل نظام را دچار چالش می‌کند

انصاری حمله به دولت از تریبون‌های رسمی مانند نمازعیدفطر و نمازجمعه را خطای فاحش دانست و گفت: بیان این مسائل از تریبون‌‌هایی عمومی مثل نماز جمعه و نمازعیدفطر قطعاً می‌تواند آسیب‌زا باشد. علاوه بر اینکه این تریبون‌ها عمومی است و نباید مقاصد یک جناح در آن مطرح شود، مطالبی که از تریبون‌ها منتشر می‌‌شود، انعکاس بین‌المللی پیدا می‌کند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– انصاری حمله به دولت از تریبون‌های رسمی مانند نمازعیدفطر و نمازجمعه را خطای فاحش دانست و گفت: بیان این مسائل از تریبون‌‌هایی عمومی مثل نماز جمعه و نمازعیدفطر قطعاً می‌تواند آسیب‌زا باشد. علاوه بر اینکه این تریبون‌ها عمومی است و نباید مقاصد یک جناح در آن مطرح شود، مطالبی که از تریبون‌ها منتشر می‌‌شود، انعکاس بین‌المللی پیدا می‌کند.

غلامرضا انصاری، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم به مداحی حاشیه نمازعید فطر امسال در مصلی تهران واکنش نشان داد و آن را مثال سرشاخه نشستن و از بن بریدن توصیف کرد.

 

او گفت: «اینگونه حرکات و رفتارها ضرب‌المثل سر شاخ نشستن و از بن بریدن را به یاد انسان می‌آورد. اکنون برخورد و حمله با دولت تنها به دولت آسیب‌ نمی‌زند بلکه کل نظام را دچار چالش و مشکل می‌کند.»

 

انصاری اضافه کرد: «در شرایطی که مشکلات بین‌المللی با تندروی‌های غیرمنطقی در داخل و خارج از کشور دامن نظام و مردم را گرفته است، و از سوی دیگر مردم با مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند باید همه دست‌به‌دست هم دهیم که چالش‌ها برطرف شود. امروز قطعاً مخالفت با برجام و سیاست خارجی دولت؛ همراهی و همگامی با مثلث صهیونیست‌ها، ارتجاع عربی و جریان تندرو و رادیکال آمریکایی است. آن‌ها به دنبال فروپاشی دولت نیستند بلکه فروپاشی کل نظام را در دستور کار خود دادند.»

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های رهبری گفت: «انشالله همه به رهنمودهای رهبری و خیراندیشانی که کیان نظام و سربلندی ملت را آرزو دارند گوش فرادهند تا در شرایط فعلی همه در حل مشکلات داخلی و بین‌المللی یک‌صدا گام برداریم.»

 

انصاری حمله به دولت از تریبون‌های رسمی مانند نمازعیدفطر و نمازجمعه را خطای فاحش دانست و افزود: «بیان این مسائل از تریبون‌‌هایی عمومی مثل نماز جمعه و نمازعیدفطر قطعاً می‌تواند آسیب‌زا باشد. علاوه بر اینکه این تریبون‌ها عمومی است و نباید مقاصد یک جناح در آن مطرح شود، مطالبی که از تریبون‌ها منتشر می‌‌شود، انعکاس بین‌المللی پیدا می‌کند. بنابراین ما تلاش باید کنیم که یک‌صدا، منطق و گفتمان را از تریبون‌های رسمی بیان کنیم که این گفتمان باید گفتمان حفظ و اقتدار نظام باشد.»

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.