ارتباط با ما در

شبکه‌های اجتماعی هنر را هم تسخیر کردند؟

هالیوود در اینستاگرام به دنبال کشف بازیگر

این روزها که استودیوها درباره سوابق و رزمه بازیگران سوال می‌کنند، کاری به نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند یا می‌توانند ایفا کنند ندارد، بلکه آنها می‌خواهند بدانند تعداد فالوئرهای آن فرد در شبکه‌های اجتماعی چقدر است. و این مسئله باعث استرس برخی بازیگران شده است.

منتشر شده

جامعه ایرانی– این روزها که استودیوها درباره سوابق و رزمه بازیگران سوال می‌کنند، کاری به نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند یا می‌توانند ایفا کنند ندارد، بلکه آنها می‌خواهند بدانند تعداد فالوئرهای آن فرد در شبکه‌های اجتماعی چقدر است. و این مسئله باعث استرس برخی بازیگران شده است.

 

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از نیویورک پست، سمانتا کولی، بازیگر زن اخیرا به نیویورک پست گفت: «یکی از مسائل ناامید کننده برایم این است که در یک تست بازیگری از من در مورد اینستاگرام و اینکه چه تعداد فالوئر دارم سوال شد. دیگر چندان مشخص نیست معیار افرادی که تست می‌گیرند برای انتخاب بازیگر چیست.»

 

بازیگر مکمل فیلم «نابغه: پیکاسو» با اشاره به اینکه برخی از همکارانش از حضورشان در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک برگ برنده استفاده می‌کنند، گفت: «حال برخی بازیگران می‌گویند “من یک میلیون فالوئر دارم. اگر من را برای فیلم‌تان انتخاب کنید، یک میلیون تماشاگر را تضمین می‌کنم.» (کولی کمتر ۴۵۰۰ فالوئر دارد.)

 

افراد در حلقه‌های داخلی هالیوود می‌گویند امروزه کسانی که به دنبال بازیگران هستند ترجیح می‌دهند افرادی را انتخاب کنند که دارای نفوذ هم باشند به خصوص در دنیای دیجیتال مانند یوتیوب و فیس بوک.

 

سارا کلارک، صاحب کامپس کستینگ در اینباره گفت: «این شرایط به دلیل تمایل تولیدکنندگان به جذب بیننده است. وقتی این تولیدکنندگان می‌گویند “خب این بچه پنج میلیون فالوئر دارد و اگر پروژه را تبلیغ کند، دست کم ۱۰۰ هزار نفر آن را می‌بینند” ایستادگی در مقابل‌شان چندان آسان نیست».

 

طمع دیدن شدن در شبکه‌های اجتماعی یکی از عوامل اصلی بود که بیزی فیلیپز اخیرا از مصاحبه تلویزیونی خود برخوردار شد. فیلیپز با انتشار تصاویری از سفرهایش و همچنین فرزندان و حتی عمل زیبایی چشمانش در اینستاگرام حال یک میلیون فالوئر دارد.

 

در عین حال مدیران هالیوودی سعی در مدیریت صفحات بازیگران در شبکه‌های اجتماعی دارند و حتی برخی مشتریان کم تجربه خود را تشویق می‌کنند که صفحه خود را تا زمانی که آمادگی بهره برداری به عنوان یک ابزار را ندارد، به صورت شخصی حفظ کنند.

 

بنجامین پاپاک، بازیگر سریال «آکادمی گرین هاوس» در اینباره گفت: «پس از آنکه فیلم برداری فصل اول سریال به پایان رسید، مدیرم هر روز به من گوشزد می‌کرد که باید روی صفحه خود در شبکه اجتماعی بیشتر کار کنی، کارگردان ها بازدید از آن را شروع کرده‌اند.»

 

در واقع کارگردان‌ها و نمایندگی‌های انتخاب بازیگر از شبکه‌های اجتماعی برای کشف استعدادهای جدید استفاده می‌کنند.

 

جن روبین، از مدیران انتخاب بازیگر به نیویورک پست گفت که در گذشته راه‌های محدود و جلسات مختلفی برای یافتن افراد مستعد بازیگری وجود داشت اما حال دیگر نیازی به این جلسات نیست و وب سایت‌ها، صفحات اینستاگرام و یوتیوب جای آنها را گرفته‌اند.

 

وی گفت: «این امکان باعث شده ما یک گام جلوتر باشیم. ما می‌توانیم جوان‌ها را ببینیم و تصمیم بگیریم که آیا می‌خواهیم که در تست بازیگری ما حضور داشته باشند یا خیر.»

 

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.