ارتباط با ما در

آخرین وضعیت هوا در آستانه اربعین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان شهرهای زیارتی عراق و شهرهای مرزی ایران طی دو روز آینده صاف خواهد بود.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ صادق ضیائیان، با اشاره به وضعیت جوی عتبات عالیات اظهارکرد: آسمان «نجف» فردا و پس فردا (۲۶ و ۲۷ مهر) صاف تا کمی ابری همراه خواهد بود و دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۷ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۹ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد وضعیت جوی شهر «کربلا» طی دو روز آینده (۲۶ و ۲۷ مهر)، گفت: آسمان این شهر فردا و پس فردا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود. دمای هوای کربلا فردا در گرمترین و خنک‌ترین زمان به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد و پس فردا به ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شهر «کاظمین» طی دو روز آتی اظهار کرد: آسمان کاظمین طی این دو روز کمی ابری با احتمال بارش خفیف باران خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۶ و ۲۲ درجه سانتیگراد می رسد.

ویبا اشاره به وضعیت جوی مرز خسروی طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان مرز خسروی ( قصرشیرین) فردا و پس فردا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و دمای هوا پس فردا در گرم‌ترین زمان ۳۷ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی شلمچه (خرمشهر) طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان شلمچه فردا صاف تا قسمتی ابری با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک ترین زمان به ۳۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد می رسد.

به گفته وی، آسمان مهران فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و پس فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد ‌پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا فردا در مهران در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان ۳۸ و ۲۳ درجه سانتیگراد و پس‌فردا در گرم ترین و خنک ترین زمان۳۹ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی شهر بستان طی فردا و پس فردا اظهار کرد: آسمان بستان فردا صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد و ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان این شهر پس فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در کمترین و خنک‌ترین زمان ۳۶ و ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی اهواز طی دو روز آینده افزود: آسمان اهواز فردا صاف تا قسمتی ابری و پس فردا صاف تا کمی ابری در بعد از بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این روز در گرم‌ترین زمان به ۳۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی کرمانشاه طی دو روز آینده گفت: فردا و پس فردا آسمان کرمانشاه قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا فردا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان در این دو روز به ۲۸ و۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیائیان در مورد وضعیت جوی ایلام را طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و پس‌فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. دمای هوا در این دو روز در گرم‌ترین زمان  ۲۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.