ارتباط با ما در

زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی:

برنامه‌های شریعتمداری برای وزارت کار، مجلس را قانع می‌کند

روحیات ویژه مدیریتی شریعتمداری هم خوانی بالایی با جنس نیاز های وزارت کار دارد که مهمترین آن همت بلند ایشان برای رفع مشکل از اقشار آسیب پذیر است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- سخنگوی کمیسیون اقتصادی گفت: معرفی محمدشریعتمداری، برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهوری اقدامی مناسب و به جاست چرا که رزومه مدیریتی شریعتمداری و توانمندی های او در رسیدگی به حل مشکلات مهمترین فاکتورها برای مدیریت وزارت کار است.

زهرا سعیدی، عضو فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با جامعه ایرانی با بیان اینکه ورود به مسائل و پیگیری و نظارت بر روند حل مشکلات و مسائل از جمله خصوصیات شخصیتی شریعتمداری است که در مدیران دیگر کمتر دیده می شود، ادامه داد: در پی روز مشکل در پلی اکریل اصفهان من شخصا شاهد بود که اقای شریعتمداری که آن ایام وزارت صمت را برعهده داشتند به محض اطلاع از مشکل بروز کرده و درخواست کمک ما از او بلافاصله به موضوع ورود کردند و با همکاری با استاندار اصفهان تا حل مشکل از آن غافل نشدند.

او بابیان این که نیاز امروز کشور مدیرانی از جنس مردم و خبره بر کارهای ستادی است نه مدیران پشت میزی، افزود: ما در کشور که بروز برخی مشکلات رسما روی رونددزندگی روزمره مردم سایه افکنده است مانیازمند حضور چنین مدیران دلسوز و کاردانی هستیم که درد مردم را درد خود بدانند وبرای حل آن انرژی و دلسوزی داشته باشند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی تاکید کرد: روحیات ویژه مدیریتی شریعتمداری هم خوانی بالایی با جنس نیاز های وزارت کار دارد که مهمترین آن همت بلند ایشان برای رفع مشکل از اقشار آسیب پذیر است.

سعیدی با بیان اینکه متاسفانه برخی در صددند توانمندی‌های شریعتمداری را با مدیریت کمتر از یکسال و نیمه او در وزارت صمت به حاشیه برانند، ادامه داد: همه ما می‌دانیم که مشکلات بروز کرده در وزارت صمت و بحران‌هایی که انگشت ضعف را به سمت شریعتمداری نشانه گرفت محصول کار او نبوده است بلکه بخشی به مدیریت قبلی وزارتخانه و بخشی دیگر وابسته به مشکلات و نوسانات بازار بود که انصافا وزیر در آن نقشی نداشت و به او تحمیل شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: قدرت مدیریتی و سطح رایزنی و برنامه های شریعتمداری می تواند مجلس را در توان مدیریتی او برای پویا کردن وزارت کار قانع کند و امیدوار مجلس روز شنبه رای اعتماد بالایی به او بدهد تا او با پشتوانه بیشتری سکاندار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شود.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.