ارتباط با ما در

هتل در کیش با شبی ۳۰۰ هزار تومان!

اگر یک هتل در کیش با شبی ۳۰۰ هزار تومان می‌خواهید وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شده و هتل پانیذ کیش را رزرو کنید.

منتشر شده

هتل پانیذ کیش

تعطیلات بهانه خوبی برای سفر است و انتخاب مقصد هم بسیار مهم! یکی از بهترین مقاصد ایران برای تفریحات آبی و گشت و گذار، جزیره کیش است. جزیره‌ای که نه‌تنها برای ساحل‌گردی؛ بلکه برای خرید و انواع تفریحات مهیج، پذیرای توریست‌ها و گردشگران عزیز است. اگر دلتان می‌خواهد به سفر بروید اما بودجه کافی برای اقامت در هتل ‌های لوکس کیش را ندارید، می‌توانید با شبی ۳۰۰ هزار تومان هم در این جزیره اقامت داشته باشید! امکانی که هتل پانیذ کیش به شما می‌دهد. هتلی دو ستاره با امکانات خوب که می‌تواند اقامت خوشی را برایتان رقم بزند. در ادامه به معرفی هتل پانیذ کیش می‌پردازیم.

درباره هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یک هتل دو ستاره بوده که فعالیتش را در سال ۱۳۸۱ آغاز نموده است. البته که بار دیگر در سال ۱۳۹۶ عملیات بازسازی انجام داده و امروزه یک هتل عالی برای اقامت در جزیره زیبای کیش است. این هتل در میدان پردیس و جنب رویال مال قرار گرفته و تا به حال توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

هتل پانیذ کیش در کل دارای ۹ بلوک در ۳ طبقه است. در این طبقات ۸۷ فضای اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان جزیره کیش است. اتاق‌های راحت با تمام امکانات لازم برای اقامت. یکی از ویژگی‌های خاص هتل پانیذ کیش اشراف داشتن به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و پانیذ است؛ از همین رو به شما امکان بازارگردی و خرید را می‌دهد. در کل باید گفت هتل پانیذ کیش، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات با هزینه اندک است.

واحدهای اقامتی هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

همان‌‌طور که اشاره کردیم هتل پانیذ دارای ۸۷ باب اتاق و سوئیت بوده که از جمله آنها اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و سوئیت دو خوابه دوبلکس برای هفت نفر است. معمولاً اتاق‌های دو تخته هتل پانیذ کیش به متراژ ۲۰ مترمربع بوده و در طبقات اول تا سوم قرار گرفته‌اند. اتاق‌های این هتل فاقد سیستم گرمایشی بوده و آسانسور نیز ندارد.

اتاق‌های دو تخته معمولاً دارای دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره هستند که شما می‌توانید یکی از این‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. جالب است بدانید که قیمت اتاق‌های دو تخته هتل پانیذ کیش شبی ۲۲۰ هزار تومان با صبحانه است. اگر به همراه کودک خود به سفر می‌روید یا تعداد خانواده شما سه نفر است، اتاق سه تخته هتل پانیذ را به شما پیشنهاد می‌کنیم! متراژ این اتاق ۲۵ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد.

در این اتاق‌ها یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داده شده و دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، یخچال، اسپیلت، حمام، تلفن، میز آرایش، مینی بار با هزینه، فرش، کمد لباس، سرویس فرنگی، صندلی، حوله حمام و کارت هوشمند اتاق است. برای اقامت در اتاق سه تخته هتل پانیذ کیش باید شبی ۲۷۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

اتاق‌های ۴ تخته هتل پانیذ نیز گزینه خوبی برای سفر خانوادگی و دوستانه است. این اتاق‌ها به متراژ ۳۰ مترمربع بوده و قابلیت نفر اضافه نداشته؛ ولی صبحانه رایگان دارد. از امکانات داخلی اتاق ۴ تخته هتل پانیذ کیش می‌توان به یخچال، حمام، اسپیلت، تلویزیون، تلفن، میز آرایش، مینی بار با هزینه، فرش، کمد لباس، حوله حمام، صندلی، سرویس فرنگی و کارت هوشمند اتاق اشاره نمود.

اتاق‌های پنج تخته هتل پانیذ کیش نیز امکانات خوبی برای اقامت دارد که نظیر آنها تلویزیون ال سی دی، یخچال، اسپیلت، مینی بار با هزینه، صندلی، سرویس فرنگی، حمام، کارت هوشمند اتاق، کمد لباس، فرش، میز توالت، تلفن و غیره است. برای سفرهای دسته جمعی می‌توانید به رزرو هتل پانیذ کیش فکر کنید! سوئیت هفت نفره دوبلکس هتل پانیذ یک گزینه عالی برای خانواده‌های پرجمعیت است.

این سوئیت قابلیت نفر اضافه نداشته و دارای یک نشیمن در طبقه همکف و دو اتاق خواب در طبقه بالا است. همچنین دارای امکاناتی مانند: تلویزیون ال سی دی، کارت هوشمند اتاق، حمام، سرویس فرنگی، یخچال، تلفن، مبلمان، کمد لباس، فرش، مینی بار با هزینه و میز توالت است. برای اقامت در این اتاق باید شبی ۴۷۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

امکانات و خدمات هتل پانیذ کیش

همان‌طور که خواندید قیمت هتل پانیذ کیش بسیار مقرون به صرفه است و برای گذراندن تعطیلات یک گزینه عالی محسوب می‌شود. از طرفی این هتل جذاب دارای امکانات عمومی خوبی است که نظیر آنها پارکینگ، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، فضای سبز، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، تلویزیون و مبل در لابی برای میهمانان و خدماتی همچون لاندری، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان و خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان است.

همچنین باید بدانید که پرسنل هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند. از طرفی هتل پانیذ کیش دارای یک رستوران در طبقه اول با ظرفیت ۱۵۰ نفر بوده که برای سرو صبحانه و ناهار یک گزینه عالی است. در این رستوران می‌توانید خوراکی‌های متنوع و خوشمزه و غذاهای ایرانی را سفارش دهید. همچنین هتل پانیذ دارای یک کافی شاپ در لابی به ظرفیت ۴۰ نفر بوده و به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان عزیز با نوشیدنی‌های گوارا پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل پانیذ تا جاهای دیدنی کیش

موقعیت مکانی هتل پانیذ با توجه به قیمت ارزانی که ارائه می‌دهد بسیار عالی است. برای مثال با رزرو هتل پانیذ کیش تا شهر زیرزمینی کاریز ۷ کیلومتر، تا شهر باستانی حریره ۷ کیلومتر، تا کشتی یونانی ۱۳ کیلومتر، تا پلاژ بانوان ۴ کیلومتر، تا اسکله قدیمی ۳ کیلومتر، تا پارک دلفین‌ ها ۴ کیلومتر، تا باغ پرندگان ۴ کیلومتر، تا آب انبار سنتی ۷ کیلومتر و تا پارک درخت سبز فقط ۸ کیلومتر فاصله خواهید داشت.

رزرو آنلاین هتل پانیذ کیش

حتی فکر کردن به اینکه در جزیره کیش بتوان با شبی ۳۰۰ هزار تومان اقامت داشت گزینه‌ای محال به نظر می‌رسد؛ اما هتل پانیذ این امکان را به میهمانان و توریست‌های عزیز می‌دهد! برای رزرو هتل پانیذ کیش می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با کمترین قیمت این هتل ارزان قیمت را رزرو نمایید. با وارد شدن به وب سایت ایران هتل آنلاین و صفحه مربوط به هتل پانیذ می‌توانید تصاویر مربوط به این هتل را ببینید و موقعیت مکانی آن را روی نقشه مشاهده کنید. همچنین قوانین رزرو آنلاین برای هتل پانیذ نوشته شده که می‌توانید از آن اطلاع پیدا کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.